Ik ben vastberaden om hem aan het bassleer voer te krijgen, hij is vastberaden om enkel diepvriesvoer te eten.
Succes want ik heb 5 manen en die eten alleen diepvries en levendvoer en spugen granulaat en vlokken net zo vlot weer uit en zwemmen door.
Ik ben vastberaden om hem aan het bassleer voer te krijgen, hij is vastberaden om enkel diepvriesvoer te eten.
Over de Eheim 3 reeks lees ik ook niet veel goeds
De opbouw van de filter kan je wijzigen!
Ieder zijn mening, maar deze ruikt naar vooringenomenheid![]()
Die filter heeft idd een mooi pompcapaciteitPersoonlijk zou ik een Eheim 2260 kopen op een bak 400 - 500 liter. Dingen zijn super sterk en geen poespas, ieder onderdeel is ook nog eens los te verkrijgen.
Met je handjes de bak in, aanzuigkorf loshalen, kurk erin. Klaar.nog een tip, als je van plan ben om de inlaat te gebruiken die door de bodem van het aquarium gaat, denk eraan om meteen een kraantje te plaatsen op de slang van de inlaat.
ooit moet deze slang ook eens gekuist worden.Met een kraantje sluit je het water af die in u aquarium zit en kan je gemakkelijk je slang loskoppelen om deze te kuisen.
dat is dus een minpuntje waar oase niet aan gedacht heeft.
Ik heb het dus niet gedaan en nu zit ik een methode aan het uitzoeken hoe ik er die kraan opkrijg zonder dat er 400l water op de grond gaat 😀. Dus kan je beter de kraan installeren vooraleer er water ingaat.
Dit is een heel oud topic en ik denk dat de vraag niet meer door de TS wordt gezien😉Met je handjes de bak in, aanzuigkorf loshalen, kurk erin. Klaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.