Off-topic fotowedstrijd 2020

  • Onderwerp starter AFstand-team
  • Startdatum

Ik vond het erg leuk om al die verschillende bakken te zien, ook erg interessant dat we een idee kregen van de gebruikte techniek en bewoners.
Van koudwater aquarium, aquascapes en zelfs een riparium de verscheidenheid was mooi om te zien(y)

Toen ik mijn foto inzond had ik nooit verwacht dat mijn kleine bakje in de top3 zou geraken, laat staan winnen.
Ontzettend bedankt voor de stemmen en natuurlijk ook het forum voor de organisatie!
 
Vond het een hele leuke opzet en heb genoten van de inzendingen die meededen.

Enige minpuntje vond ik bij het bekijken van de bakken en het stemmen dat hij contineu automatisch naar onder scrolde waardoor je weer omhoog moest scrollen. Maakte het gebruik om te kijken niet echt vriendelijk ?.

Verder kijk ik wel uit naar meer van dit soort dingen, geeft toch wel een extra elementje aan onze hobby.

Gr. Ed
 
Erg leuke wedstrijd en prachtige resultaten.
Ik vond het fijn om er een beetje naar toe te werken, ik zou alleen niet eerder foto's publiceren totdat iedereen heeft ingeleverd en dan allemaal tegelijk laten zien , vervolgens een kortere stemperiode?
 
Ow Wow! Tweede plek! :giggle:

Ff mn keel schrapen...

[SPEECH]
Vond het echt leuk om dit eens zo te beleven, en wil gelijk de organisatie bedanken voor dit leuke initiatief (y)
Ook wil ik de leden bedanken die op mn bak hebben gestemd. Dank jullie allemaal!
[/SPEECH]

Grappige is dat ik zelf ook op de bakken van Matts en John heb gestemd. :p
De bak van Matts vind ik heel mooi qua opzet, details en de mooie bucephalandra's.

Die van John vind ik heel erg gaaf met de mooie inrichting, weelderige groen en interesante bewoners.

Het was spannend tot het laatste moment en dat was erg leuk.
Ik doe graag weer mee aan de volgende ronde. :zwaai:
 
Vond het een hele leuke opzet en heb genoten van de inzendingen die meededen.

Enige minpuntje vond ik bij het bekijken van de bakken en het stemmen dat hij contineu automatisch naar onder scrolde waardoor je weer omhoog moest scrollen. Maakte het gebruik om te kijken niet echt vriendelijk ?.

Verder kijk ik wel uit naar meer van dit soort dingen, geeft toch wel een extra elementje aan onze hobby.

Gr. Ed
Dat doet niet het forum maar je muis zelf, want ik had er geen last van en ik denk met mij nog veel meer mensen. Als je te hard op je muiswieltje drukt gaatie automatisch scrollen, op te lossen door nog een keer hard te drukken op je muiswieltje
 
Dat doet niet het forum maar je muis zelf, want ik had er geen last van en ik denk met mij nog veel meer mensen. Als je te hard op je muiswieltje drukt gaatie automatisch scrollen, op te lossen door nog een keer hard te drukken op je muiswieltje
Heb alles bekeken met mijn telefoon. Komt geen muis aan te pas ?.
 
Erg leuke wedstrijd en prachtige resultaten.
Ik vond het fijn om er een beetje naar toe te werken, ik zou alleen niet eerder foto's publiceren totdat iedereen heeft ingeleverd en dan allemaal tegelijk laten zien , vervolgens een kortere stemperiode?
Dat zou een optie kunnen zijn. De stemperiode wilden we redelijk lang houden om zoveel mogelijk mensen te laten stemmen, we hebben hier maar een beperkt aantal vaste leden en juist deze leden zijn misschien minder neutraal met stemmen. Een langere stemperiode was naar ons idee nuttig om de beste bak te laten winnen. En tot de laatste dag stonden 2 bakken op een gedeelde plek, dus ook dan helpt een langere stemperiode.

Vond het een hele leuke opzet en heb genoten van de inzendingen die meededen.

Enige minpuntje vond ik bij het bekijken van de bakken en het stemmen dat hij contineu automatisch naar onder scrolde waardoor je weer omhoog moest scrollen. Maakte het gebruik om te kijken niet echt vriendelijk ?.

Verder kijk ik wel uit naar meer van dit soort dingen, geeft toch wel een extra elementje aan onze hobby.

Gr. Ed
Ik ben bang dat dit echt aan het forum zelf ligt en dat we daar niets aan kunnen doen. Wellicht kunnen we een volgende keer kijken of we de layout van de foto's kunnen aanpassen om dit soort problemen te voorkomen.
 
Wat het stemmen betreft had ik het zelfde scrolprobleem als @Ed Tensen.
Het had ook wel handig geweest als er in de poll zelf ook nog een overzicht van alle ingezonden had foto's gestaan, eventueel miniaturen ofzo.
Nu moest je telkens door behoorlijk wat tekst scrollen wanneer je even wilde kijken wat de nummer was van de foto waarop je wilde stemmen.

Grappige is dat ik zelf ook op de bakken van Matts en John heb gestemd. :p
De bak van Matts vind ik heel mooi qua opzet, details en de mooie bucephalandra's.
Die van John vind ik heel erg gaaf met de mooie inrichting, weelderige groen en interesante bewoners.


Bedankt voor het compliment!
Wel grappig inderdaad, want ook ik heb gestemd op jouw bak, die van John en dan nog die van Ed Tensen.
De jouwe omwille van het prachtige landschap, onder én boven water, die van John omwille van de ontzettend mooie natuurlijke beplanting en die van Ed omwille van de prachtige dynamiek door het rotswerk.
 
Laatst bewerkt:
Matts en Walter, gefeliciteerd met jullie welverdiende overwinning. Ik weet helaas niet meer op wie ik gestemd heb, dat is meer dan een maand geleden...


Groetjes John.
 
Allereerst de felicitaties voor diegene die boven mij in de ranking zijn geëindigd :petjeaf:en daarbij ook het respect voor de leden die een foto van hun bak hebben ingezonden.
En natuurlijk de leden die hun stem hebben uitgebracht op mijn kleine bijdrage. Txs.
Leuk initiatief, hopelijk doen we dit elk jaar (y)
 
Oh jammer! Dit is helemaal aan mij voorbij gegaan.
Gefeliciteerd aan alle winnaars!
Wat een mooie aquariums zeg
 
Ik vond het een ontzettend leuke wedstrijd, echt voor herhaling vatbaar! En natuurlijk alle winnaars van Harte Gefeliciteerd, ik heb echt genoten van alle inzendingen!
 
Mijn felicitaties voor de winnaars :)

Ik vond het een erg leuk initiatief en dat was mijn voornaamste reden om mee te doen. Ik hoop dat het vaker zal gebeuren en dat veel meer mensen mee gaan doen.

De diversiteit onder de inzendingen was een verrassing voor me. Natuurlijk zie je het vaker voorbij komen, maar zo op een rij vond ik het erg leuk om te zien. Ook een inspiratie op een bepaalde manier.

Ik vond het goed georganiseerd, alleen misschien had ik er zelf voor gekozen alle foto's ineens te posten. Misschien vrij kort voor de periode om te stemmen.

Hierbij wil ik de organisatie bedanken voor het initiatief en het organiseren.
 

Terug
Bovenaan