MaestroCygni
Well-known member
De lijst van inzendingen met namen erbij staat online hoor!Het zou wel fijn zijn als er bij de inzendingen de namen van de leden gezet worden. Klikt makkelijker naar een topic dan zoeken
De lijst van inzendingen met namen erbij staat online hoor!Het zou wel fijn zijn als er bij de inzendingen de namen van de leden gezet worden. Klikt makkelijker naar een topic dan zoeken
Dat doet niet het forum maar je muis zelf, want ik had er geen last van en ik denk met mij nog veel meer mensen. Als je te hard op je muiswieltje drukt gaatie automatisch scrollen, op te lossen door nog een keer hard te drukken op je muiswieltjeVond het een hele leuke opzet en heb genoten van de inzendingen die meededen.
Enige minpuntje vond ik bij het bekijken van de bakken en het stemmen dat hij contineu automatisch naar onder scrolde waardoor je weer omhoog moest scrollen. Maakte het gebruik om te kijken niet echt vriendelijk ?.
Verder kijk ik wel uit naar meer van dit soort dingen, geeft toch wel een extra elementje aan onze hobby.
Gr. Ed
Heb alles bekeken met mijn telefoon. Komt geen muis aan te pas ?.Dat doet niet het forum maar je muis zelf, want ik had er geen last van en ik denk met mij nog veel meer mensen. Als je te hard op je muiswieltje drukt gaatie automatisch scrollen, op te lossen door nog een keer hard te drukken op je muiswieltje
Dat zou een optie kunnen zijn. De stemperiode wilden we redelijk lang houden om zoveel mogelijk mensen te laten stemmen, we hebben hier maar een beperkt aantal vaste leden en juist deze leden zijn misschien minder neutraal met stemmen. Een langere stemperiode was naar ons idee nuttig om de beste bak te laten winnen. En tot de laatste dag stonden 2 bakken op een gedeelde plek, dus ook dan helpt een langere stemperiode.Erg leuke wedstrijd en prachtige resultaten.
Ik vond het fijn om er een beetje naar toe te werken, ik zou alleen niet eerder foto's publiceren totdat iedereen heeft ingeleverd en dan allemaal tegelijk laten zien , vervolgens een kortere stemperiode?
Ik ben bang dat dit echt aan het forum zelf ligt en dat we daar niets aan kunnen doen. Wellicht kunnen we een volgende keer kijken of we de layout van de foto's kunnen aanpassen om dit soort problemen te voorkomen.Vond het een hele leuke opzet en heb genoten van de inzendingen die meededen.
Enige minpuntje vond ik bij het bekijken van de bakken en het stemmen dat hij contineu automatisch naar onder scrolde waardoor je weer omhoog moest scrollen. Maakte het gebruik om te kijken niet echt vriendelijk ?.
Verder kijk ik wel uit naar meer van dit soort dingen, geeft toch wel een extra elementje aan onze hobby.
Gr. Ed
Grappige is dat ik zelf ook op de bakken van Matts en John heb gestemd. 😛
De bak van Matts vind ik heel mooi qua opzet, details en de mooie bucephalandra's.
Die van John vind ik heel erg gaaf met de mooie inrichting, weelderige groen en interesante bewoners.
Ik heb dit foruma nooit anders gezien dan op de computer, zo'n klein k*tschermpje van d emobiel vind ik 100000x niks 🤣Kan je dit forum ook op computer zien dan?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.