I
TonHageraats zei:Leuke bak Frits,
Is de bodem zo dik of ligt dat aan de foto?
jessicapilon zei:Nu Ton het zegt valt het mij ook op. Ik hou zelf als max zo n 4 a 5cm aan hier.
mss zei:Niet mijn smaak qua aquarium inrichting en vis keuze. Maar dat doet er natuurlijk ook niet toe je hebt wel flink wat mogelijk met een Rio 125 🙂.
Wel erg dikke bodem zeg en jammer dat je geen zand hebt voor de Corydorassen.
Vast die Ancistrus op de voorlaatste foto? Wat krijgt de Ancistrus allemaal te eten van je Frits?Seabait zei:Plant rechts is aardig aangevreten dus zal een bewoner of meerdere een tekort hebben aan voer met een hoog plantaardig gehalte Frits.
Mascha&Ivo zei:Maar te snel concluderen zonder de kans de topicstarter even iets te bevestigen of tegen te spreken is ook alles behalve chique...
Seabait zei:Zie nu pas dat op de eerste foto's een lagere bodem te zien is om eerlijk te zijn,vraag is dan of er is bijgekomen of juist vanaf is gehaald want op de andere foto's is echt duidelijk een dikkere laag te zien.
Leuke bak maar staat die Anubia met de wortelstok in de bodem?? Dat mag namelijk niet😉.
waarom mag dat niet ????
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.