Vanmorgen nog even wat puntjes op de i gezet, de inrichting is nog verre van definitief, maar gisteren was het vooral zaak alles er een beetje in te krijgen.
Ik vond onze vorige inrichting vrij vol en druk, dus wil nu wel iets meer zwemruimte overlaten.
Is het helemaal ideaal, nww dat niet, maar de doorgang naar de keuken is nog prima, en breder dan een standaard deur. Ik had graag gezien dat onze bank een centimeter of 10/20
minder breed was waardoor het aquarium iets verder de woonkamer in had gekund, maar dit is voor nu even wat het is. De overgang van aquarium naar onderkast is aan deze kant
nog niet afgewerkt, dat is omdat we hem niet hadden besteld als doorkijkbak, wat 400 euro of zo extra zou kosten, dan zou de onderkast helemaal glad worden, maar gezien ie voor
90% tegen de bank aan staat, vond ik dat wat onnodig, hier maak ik zelf binnenkort een witte plaat tegenaan zodat de omlijsting aan deze kant doorloopt.
Kijk niet naar de zooi pls 🤣
Verlichting, vastgezet 1 lange strip omdat er maar 2 dwarsbalken zijn, en de middelste daardoor zou komen te zweven;
1 van de droogkamers, ruim genoeg voor de fx6 en wat snoeren, maar dan houdt het ook wel op. De kamers zijn lekker ruim alleen onderaan zit een plaat met daarin een ronde doorgang,
die een stuk kleiner is dan de kamer doet vermoeden. Zal vast een goede reden hebben, ik had liever de hele kamer als doorgang gehad, maar alles paste erdoor gelukkig.
Van 3 kastjes naar 5, waardoor ze per stuk iets smaller zijn, maar de FX6 past er nog wel in gelukkig;
En de 2 oase's naast elkaar. Ik ben tevreden met de flow vooralsnog, het hele oppervlakte is goed in beweging.
Straks richting Amersfoort, hopelijk vindt mijn voet dat leuk, om de Sveni's van
@ricosiano op te pikken 😊