patty776
Well-known member
Even een tussentijdse foto van de bak ben nog steeds niet uit wat het vis bestand gaat worden
Mooie inrichting! Vooral hoe je filter overwoekerd wordt door het levend steen/algen/koralen!
Mooie inrichting! Vooral hoe je filter overwoekerd wordt door het levend steen/algen/koralen!
Ben nog op zoek naar een blikvanger die daarbij kan
Je kent me toch John Natuurlijk zoek ik die
voor 120l zou ik ook niet voor een juffer kiezen, ik heb een chromis vanderbilti in 270l en vindt haar eigenlijk veel te druk en agressief. Wel erg mooi!
Hier zitten er 3 op pakweg 350 liter en gebruiken ook heel de bak . Ze zijn zo behendig , vooral het wegzakken in een steen , echt leuk .Welke soort van de vanderbilti heb je , ik heb er volgens mij ook 3 van , maar ik kom deze eigenlijk nergens niet meer tegen .
Zijn drukke sjarels ja , maar ik vind ze wel leuker dan de viridus .
Welke soort van de vanderbilti heb je , ik heb er volgens mij ook 3 van , maar ik kom deze eigenlijk nergens niet meer tegen .
Zijn drukke sjarels ja , maar ik vind ze wel leuker dan de viridus .
Ik wist niet dat er meer soorten van zijn,.
Moeilijke keuze. Als het je lukt om iig het minimale onderhoudt te plegen zou ik zeggen kijk het nog een poosje aan. Maar als het onderhouden gewoon niet lukt en deze bak je alleen maar verdrietig maakt is het misschien beter om hem weg te doen. Wees wel zeker van je beslissing als je hem weg wilt doen, weekje meer of minder doet het hem ook niet. Sterkte gewenst![]()
Dat zijn veel nare dingen in een veel te korte periode. Logisch dat je leven als het ware tot stilstand is gekomen. Ik hoop dat je in de (nabije) toekomst weer momenten hebt die je doen glimlachen en zo het verdriet enigzins doorbreken.zal ook zeer overwogen deze beslissing maken hoor vandaar de twijfel zoals het er nu voor staat is mijn verdriet tegroot ik ben in nog geen 7mnd tijd mijn beide ouders verloren en woont mijn dochter van 14 in een woongroep waar zij de hulp moet gaan krijgen die ze nodig heeft maar nog steeds niet accepterd
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.