Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Misschien even doorverwijzen naar aquaforum. Daar kan hij vast goed geholpen worden.
 
Zo'n opmerkelijke "advertentie" vind ik het niet. De mensen zijn er achter gekomen dat de huisvesting verkeerd is, laten de huidige situatie zien en vragen om hulp. Niks mis mee, in tegendeel.
Inderdaad doorverwijzen naar aquaforum.
 
Wellicht Opmerkelijk, inderdaad.
Maar met de juiste intentie.
Had ik dichterbij gewoond, had deze mevrouw/meneer een bak van me gekregen.
 
Jongens en meisjes wat kunnen we toch goed wijzen, ook ik hou van sarcasme en cynisch zijn, maar wat haal je nou voor plezier uit dat verkoopspul te betichten.
Onze leveransieren zijn net zo mis bezig hoor! Het is dierenhandel.
Geen uitruil op de verenigingsavond.
Mooie tijden😍😘emmertje met deksel mee en dan kwam we soms thuis met iets leuks en ook met ervaren adviesen.
 
Je hebt deels gelijk, maar waarom is dit onderwerp dan op dit forum?
 
Ik vraag me af wat adverteerder bedoelt met 'vissen zinken'?

Oud beestje volgens mij dat aquarium.
 
Je hebt deels gelijk, maar waarom is dit onderwerp dan op dit forum?
Het is niet zo de bedoeling om mensen af te zeiken of iets dergelijks maar om te laten zien wat er zoal wordt aangeboden en wat net iets anders dan wat wij als aquarianen ok vinden.
Veelal zijn het advertenties van mensen die geen goede voorlichting hebben gehad en zich niet hebben ingelezen.
 
En wie weet af en toe een advertentie die voor ons aquaforumianen (??) opmerkelijk is in de zin dat er bijzondere vissen of een mooi aquarium wordt weggedaan?
 
Je weet ook niet altijd het verhaal achter de advertenties.
Ik heb vaak zat vissen verkocht die ik dan uitving en dan tijdelijk in een klein bakje ging huisvesten voor verkoop.
Ideaal voor sommige mensen hier om dat dan te delen en te zeggen dat ze in te kleine bak zitten 🤷‍♂️.
 
Het is gewoon om mee te lachen.
 
Niet iedereen is goed in taal, ik maak ook fouten, maar het schijnt tegenwoordig zo te zijn dat als je begrijpt wat er bedoeld wordt, dat al voldoende is. ‘Verloedering der Nederlandsche taal ende geschrift’ vind ik het. Ik vermoed aan de waterstand in de bak dat die bovenin lek is en dat daarom de vissen steeds lager moeten zwemmen. Anders zou ik niet weten wat hij met ‘vissen zinken’ bedoelt. Maar goed, wat ik ook opmerkelijk vind aan deze advertentie is die zwarte vis. Dat is toch een tropische soort? Misschien wel goed bestand tegen lagere temperaturen, maar toch.
 
Met die zwarte vis bedoel je de pleco denk ik, die kunnen zelfs in een volledige vorstvrije vijver, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Wat betreft de verloedering van de taal: helemaal mee eens. Ik erger meer ook aan.
 
Plecostomus, ik kon er even niet op komen.
 
Me moeder vind ook dat de Nederlands verloedert.
 
Het is wel niet een echt serieus topic maar wellicht dat we wel een beetje ontopic kunnen blijven;)
 
Wel niet? Maak eerst maar eens een keuze voor je ons de les leest John😜😜
In het geval van een serieus topic moet je trachten ontopic te blijven en ook als het niet een serieus topic is:pp:pp

Om nog even off topic te blijven Rens heb ik nog wat heerlijke leesstof voor je:ROFLMAO:

 

Terug
Bovenaan