Ronald_J Well-known member Lid geworden 12 september 2021 Berichten 1,609 Leeftijd 48 10 oktober 2025 #1,051 Wel een bijzonder ding. Heeft wel wat. Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven
catfishfreak Well-known member Lid geworden 28 april 2025 Berichten 1,148 10 oktober 2025 #1,052 Ronald_J zei: Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven Klik om te vergroten... Vermoed dat het stalen frame er wel onder door loopt. Kan het gewicht dan makkelijk aan.
Ronald_J zei: Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven Klik om te vergroten... Vermoed dat het stalen frame er wel onder door loopt. Kan het gewicht dan makkelijk aan.
Ice78 Well-known member AquaForum Donateur Lid geworden 6 januari 2013 Berichten 2,000 Locatie Apeldoorn 11 oktober 2025 #1,053 Ronald_J zei: Wel een bijzonder ding. Heeft wel wat. Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven Klik om te vergroten... Mijn vorige bak (panorama) was de gehele voorzijde overhangend. Gebeurd niks mee. Vind het persoonlijk erg mooi.
Ronald_J zei: Wel een bijzonder ding. Heeft wel wat. Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven Klik om te vergroten... Mijn vorige bak (panorama) was de gehele voorzijde overhangend. Gebeurd niks mee. Vind het persoonlijk erg mooi.