Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven
Mijn vorige bak (panorama) was de gehele voorzijde overhangend. Gebeurd niks mee.Wel een bijzonder ding. Heeft wel wat. Maar ik zo die overhangende delen toch niet aandurven

Van hoge kwaliteitJa, maar wel 2 filters...![]()

Een vliegdekschip bijvoorbeeld. 😀Nou als ik het zo bekijk kun je daar met wat goed stapelen best nog wel wat meer in kwijt hoor![]()
![]()
Wat geloven ze daar dan?Ik weet dat er een of ander bijgeloof is in zuid america als het gaat om gedroogde corydora's en pleco's.
Kan dus enigzins op die manier te verklaren zijn echter beetje vreemd in Nederland....
Wat geloven ze daar dan?
Ik zie het. 🤢 Vraag me af wat voor idee hier achter zit. Is het geld proberen te verdienen met overleden vissen? (Hopelijk niet voor dit doel omgebracht.)Er staat ook een pleco te koop (is al gereserveerd) en ook twee meervallen.

Oh wauw. Lijkt wel een discus of een andere grotere cichlide. Sneu. 🙁 Ingezet als aankleding zo te zien.Ik was op 2ehands.be eens aan het neuzen voor wat er wordt aangeboden aan aquaria. Naast veel advertenties die niet vertellen wat ze nu precies verkopen en een mollenverjager, kwam ik deze tegen. Ik moest drie keer kijken maar ik denk dat er een vis in zit in verder een nogal sneue omgeving. Ik zou als de dood zijn dat de tv erop zou donderen.
Bekijk bijlage 398138
voor kleine vissen zoals goudvissenGekkigheid dit.. en dan in dectekst… geschikt voor kleine vissen, goudvissen….
Mini Aquarium met USB Waterpomp – Compact Startkit 31,5×13×16,5 cm
https://link.marktplaats.nl/a151802...aign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Bekijk bijlage 398535
Ja ik zie dat hij nog meer van dat "speelgoed" aka rotzooi verkoopt.Triest dat bedrijf/webshop.
Vissenkom zijn toch nog gewoon te koop 🤷♂️ en ja was ik toch altijd erg blij mee 😛Ja ik zie dat hij nog meer van dat "speelgoed" aka rotzooi verkoopt.
Ik vraag me af of marktplaats daar iets mee kan. Vissenkommen mogen ook niet meer maar dit dan wel omdat het rechthoekig is?
Je kunt het natuurlijk gebruiken als vaas of voor plantjes. Dus misschien dat ze daarom nog te koop zijn? Want als het om dierenwelzijn gaat volstaat een vissenkom nooit dus daar zou de wetgever iets mee kunnen, als ze daar geld en tijd voor hebben heet dat ;-)Vissenkom zijn toch nog gewoon te koop 🤷♂️ en ja was ik toch altijd erg blij mee 😛
Als je gewoon op vissenkom kopen zoekt krijg je gewoon een vissenkom. Als je daar liever een bloemetje in zet kan dat natuurlijk ook 😃.misschien dat ze daarom nog te koop zijn
Ook gedaan, alleen heeft hij zoveel van deze troep staan, dat het melden bijna onbegonnen werk is. Advertentie staat er nog steeds.Ik heb een melding aan marktplaats gedaan dat dit onder dierenmishandeling valt. Eens kijken of ze er iets mee doen.
Ze mogen niet liegen hoor..Dit is het antwoord da tik zojuist in mijn mailbox vond:
Bekijk bijlage 398538
Hij is er iig van af, en dat is het belangrijkste. Als ik weer zoeits tegenkom, maak ik er gewoon weer een melding van.
Ik kreeg dezelfde reactie als @Lysia en de advertentie staat er nog gewoon op.Ze mogen niet liegen hoor..
Net ff gecheckt, en staat er nog gewoon op.
https://link.marktplaats.nl/a151802...aign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Als je dan toch niks beters te doen hebt speur bol.com even af want daar vind je dezelfde soort advertenties. 😂😂. Hoef je je van het weekend niet te vervelen.Dit is het antwoord da tik zojuist in mijn mailbox vond:
Bekijk bijlage 398538
Hij is er iig van af, en dat is het belangrijkste. Als ik weer zoeits tegenkom, maak ik er gewoon weer een melding van.
....en niet te vergeten amazon.nl voor het daarop volgende weekendAls je dan toch niks beters te doen hebt speur bol.com even af want daar vind je dezelfde soort advertenties. 😂😂. Hoef je je van het weekend niet te vervelen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.