Wat is er nieuw

Opmerkelijke Marktplaats Advertenties

Maar goed, het zou zoals je zelf wel suggereerde ook een fotomomentje kunnen zijn en dat dit dus niet zijn vaste verblijfplaats is. Misschien wat voorbarig te noemen. Maar ik neem aan dat je wel gevraagd heb of dit enkel voor de foto zo is gedaan?
Ik heb ernaar gevraagd, en hoop nog reactie te krijgen. 🙂 Het is inderdaad niet zeker of dit zijn vaste bak is. Het lijkt er haast wel op denk ik, ook gezien de tekst waarin men zegt geen tijd meer voor het beest te hebben. Dan vind ik het bijzonder dat men nog een grote vaas had staan (maatje schildpaddenkwelling) en daar eten en inrichting in heeft gedaan, enkel om twee foto's te maken. Waarom niet een foto in het bestaande verblijf, als dat er toch is.

Ik heb ernaar gevraagd, en hoop nog reactie te krijgen. 🙂 Het is inderdaad niet zeker of dit zijn vaste bak is. Het lijkt er haast wel op denk ik, ook gezien de tekst waarin men zegt geen tijd meer voor het beest te hebben. Dan vind ik het bijzonder dat men nog een grote vaas had staan (maatje schildpaddenkwelling) en daar eten en inrichting in heeft gedaan, enkel om twee foto's te maken. Waarom niet een foto in het bestaande verblijf, als dat er toch is.
Tja, dat zou ook nog kunnen. Maar hopen dat je nog een reactie terugkrijgt...
Maar idd, niet iedereen neemt het zo nauw met wat de gunstige omstandigheden zijn voor zo'n vis. Wel jammer maar dat is helaas niet te voorkomen. Mensen hebben zo hun eigen gedachtengang...

Mocht iemand nog een uniek kerstcadeau zoeken :pp : een Macquarium
1734437983999.png
1734438018266.png

https://www.marktplaats.nl/v/comput...lationId=8e6c75ce-4039-4c5e-96f2-6146f91742b0

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan