Zo'n opmerkelijke "advertentie" vind ik het niet. De mensen zijn er achter gekomen dat de huisvesting verkeerd is, laten de huidige situatie zien en vragen om hulp. Niks mis mee, in tegendeel.
Het is niet zo de bedoeling om mensen af te zeiken of iets dergelijks maar om te laten zien wat er zoal wordt aangeboden en wat net iets anders dan wat wij als aquarianen ok vinden.Je hebt deels gelijk, maar waarom is dit onderwerp dan op dit forum?
Daarvoor kun je un heul errug goej tabletje nemen, liefst Android 13.😉🙂Me moeder vind ook dat de Nederlands verloedert.
Zoiets, ik ben 47 jaar, maar de lichamelijke en geestelijke aftakeling is allang in gang gezet. Oud worden is onvermijdelijk, volwassen worden is een keuze.Seniormomentje?
Wel niet? Maak eerst maar eens een keuze voor je ons de les leest John😜😜Het is wel niet een echt serieus topic maar wellicht dat we wel een beetje ontopic kunnen blijven😉
In het geval van een serieus topic moet je trachten ontopic te blijven en ook als het niet een serieus topic isWel niet? Maak eerst maar eens een keuze voor je ons de les leest John😜😜
Meen je dat serieus?In het geval van een serieus topic moet je trachten ontopic te blijven en ook als het niet een serieus topic is
Ja maar de kit ziet er toch nog goed uit?Vraag me af of die beste man dat heeft getest
Kan ook een vrouw zijn toch?😆Vraag me af of die beste man dat heeft getest
Gender neutraalKan ook een vrouw zijn toch?😆
Staat er niet bij he, en staat onder Aquaria en Toebehoren. Verkoper adverteer met de bakken als 'niet lek en krasvrij'. Zoals ze nu staan en gebruikt zijn lijkt me dat heel erg stug. Maar zo las ik de advertentie dus, anders zou de toevoeging 'niet lek en krasvrij' toch ook niet relevant zijn in mijn ogen.Maar dit is toch niet zo gek?
Hij biedt hem aan voor andere doeleinden dan een aquarium.
Ik had vroeger hamsters in een "niet lek- en krasvrij" aquarium.
Ja daar denk ik met deze warmte niet bij na WouterKan ook een vrouw zijn toch?😆
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.