Opmerkelijke Marktplaats Advertenties


Gaaf ding. Zie wel dat hij verstevigd moet worden tegen het omslaan.
Dat klinkt als een dingetje ja 😅 ag het valt toch niet binnen mn budget en ik zie het al op mn fiets naar huis brengen nee niets voor mij. maar wel opmerkelijk genoeg om te delen. zou me niet verbazen als er iemand hier denk oh dit is wat ik altijd gezocht heb! 😄
 
Opzich niks mis met de advertentie alleen het bestand van vissen loopt nogal uiteen.
Goudvissen, discus, gourami
Screenshot_20230730_133643_Edge.jpg
 
Ik krijg altijd een dubbel gevoel bij dit soort advertenties als mensen uit onwetendheid meer gaan bieden dan de originele verkoopprijs.
Zo'n Wyin magneetventiel koop je voor 12 euro nieuw in de doos, inkl. gratis verzonden uit China.

Naamloos1.png
 
Ik krijg altijd een dubbel gevoel bij dit soort advertenties als mensen uit onwetendheid meer gaan bieden dan de originele verkoopprijs.
Zo'n Wyin magneetventiel koop je voor 12 euro nieuw in de doos, inkl. gratis verzonden uit China.

Bekijk bijlage 363944
Ik vermoed dat de eigenaar zelf een bod heeft geplaatst of laten plaatsen. Ik krijg zelden nog openbare biedingen, ik plaats ze ook niet meer. Altijd per bericht.
 
Ik heb een keer een merel in zo'n net gehad, dat is nog een hele klus om het net kapot te knippen, zonder het diertje te raken. De maas van het net die 'm vasthoudt, zit het strakst en dus ook het dichtste bij de huid.
 
Ik heb een keer een merel in zo'n net gehad, dat is nog een hele klus om het net kapot te knippen, zonder het diertje te raken. De maas van het net die 'm vasthoudt, zit het strakst en dus ook het dichtste bij de huid.
Ik heb een mesje waar een haakje aan zit speciaal voor taillerips, en alleen de binnenkant is scherp waardoor je hm heel makkelijk achter zo iets zou kunnen haken. Maarja als er al geen spelingsruimte is dan kom je er met alles moeilijk tussen. Misschien dat de persoon daarom de eekhoorm maar losknipte van het net, in plaats van het net los te knippen van de eekhoorn 😂 ik heb echt gisteren een kwartier de slappe lach gehad om me post. Vooral die laatste zin doet t hm 😂
 
De laatste tijd ben ik ook weer wat meer aan het kijken en aardig wat zielige gevallen tegen gekomen :confused:
 
Ik kwam net een leuke reclame van tempoteam tegen.. not... Dit valt ook onder de goedkope marktplaats advertenties vind ik. "zorgvuldig gaan we niet te werk" - tempoteam. Goeiemorgen...

(Het is niet goed te zien met er zitten 2 "flinke" goudvissen in)
 
Deze prachtige bak is inclusief planten en garnalen te koop.
 

Bijlagen

  • IMG_20231027_194759.jpg
    IMG_20231027_194759.jpg
    281.3 KB · Weergaven: 106
Nou, goed beschouwd is hier niet zoveel mis mee.
Een nanobakprojectje dat mislukt is en daardoor in de verkoop gaat.
Zo is mijn bak ook te koop.
Alleen is die leeggehaald en dan is het opeens een normale advertentie.
 
Nou, goed beschouwd is hier niet zoveel mis mee.
Een nanobakprojectje dat mislukt is en daardoor in de verkoop gaat.
Zo is mijn bak ook te koop.
Alleen is die leeggehaald en dan is het opeens een normale advertentie.
Ze waren wel uitgeschoten met de bodem denk ik.
 
Als de discus nog even doorgroeit krijg je hem er straks nieteens meer uit :rolleyes:
 
 

Terug
Bovenaan