ozzywaw
Well-known member
T.e.a.b stond erbij! 🤪😆
Dat is een lefgozer 🙄, en natuurlijk een stekkerdoos eronder leggen. Dat wordt "feest".
Zou deze ook in meubellaadje kunnen doen !🤣stekkerdoos eronder leggen.
Ik denk dat hij alleen heeft willen testen hoe sterk het tafeltje was en nu deze sterk genoeg blijkt te zijn kan de bak weer weg en kan hij met een gerust hart een plant op het kastje zettenDat is een lefgozer 🙄, en natuurlijk een stekkerdoos eronder leggen. Dat wordt "feest".
Ik denk dat wij veel te voorzichtig zijn 😆 (NOT!)Dan heb je wel echt ballen van staal! Of je bent gewoon te dom om het risico te begrijpen 😂🤣
Welk risicoDan heb je wel echt ballen van staal! Of je bent gewoon te dom om het risico te begrijpen 😂🤣
T.e.a.b.
Daar is geen bijl voor nodig 😉T.e.a.b.
Tegen elke aanvliegende bijl?
Okee dan een dorsvlegel 🙂Daar is geen bijl voor nodig 😉
Wijs besluitAquariumpje nclusief maanvissen... Gaat weg omdat men op vakantie gaat...
Volgens mij gaat de poes een bod doenEen sluierstaart.....
DIt soort personen moet helemaal geen dieren hebben.Het is maar goed dat dit soort lieden stoppen met het houden van vissen
Kunnen ze beter modelbootjes gaan bouwen.Het is maar goed dat dit soort lieden stoppen met het houden van vissen.
En kunnen nog in het water ook.Kunnen ze beter modelbootjes gaan bouwen.
Die hebben (bijna) geen verzorging nodig en mogen met heel veel tegelijk in één ruimte.😁
In dat geval zou ik voor onderzeeërs kiezen om in een aquarium te doenEn kunnen nog in het water ook.
Technisch gezien is het meubel van een zoutwater-aquarium een onderzeeër.In dat geval zou ik voor onderzeeërs kiezen om in een aquarium te doen
Die heet "de roze vis".Mooi man en hoe heet die roze want die il ik ook in mn bak🤣
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.