Wat is er nieuw

Opmerkelijke Marktplaats Advertenties

en dus nogmaals een maelding gedaan:
1789735219136.png

En sorry hoor @Ice78 wat is dat nou voor een waardeloze reactie?? Jij bent dus zo iemand die ziet hoe iemand in elkaar gebeukt wordt, en denkt: nee niet mee bemoeien, heb wel wat anders te doen?? Het enige om de wereld te houden zo die is, is niet protesteren tegen misstanden.....

en dus nogmaals een maelding gedaan:
Bekijk bijlage 398540
En sorry hoor @Ice78 wat is dat nou voor een waardeloze reactie?? Jij bent dus zo iemand die ziet hoe iemand in elkaar gebeukt wordt, en denkt: nee niet mee bemoeien, heb wel wat anders te doen?? Het enige om de wereld te houden zo die is, is niet protesteren tegen misstanden.....
Gaat er om dat je op een advertentie reageert en niet op iets wat daadwerkelijk aangeboden word. Dus is gewoon een partij die een hoop meuk uit China verkoopt en daar ook gewoon de bijbehorende tekst van heeft gekopieerd. Net zoals die advertenties op bol en andere sites.

En als iemand in elkaar gebeukt word bemoei ik me daar zeker wel mee maar dat vind ik wel een beetje een rare vergelijking.
Vannacht zelfs nog 112 gebeld omdat er een voertuig in de brand stond had ik natuurlijk ook niet kunnen doen wat jij zou verwachten 🤷‍♂️

Ook zo iets. Vooroordelen hebben terwijl je een persoon niet kent. Bah
IMG_0190.jpeg

Waarom reageer jij dan zo raar op mij?
Maar weet je wat, laat maar zitten. Wij botsen wel vaker, kennelijk hebben wij een andere manier om naar verantwoordelijkheid nemen voor... en zorgen voor elkaar te kijken. So be it.

Waarom reageer jij dan zo raar op mij?
Maar weet je wat, laat maar zitten. Wij botsen wel vaker, kennelijk hebben wij een andere manier om naar verantwoordelijkheid nemen voor... en zorgen voor elkaar te kijken. So be it.
Neem aan dat je mij bedoeld ?
Misschien eens proberen om niet alles zo persoonlijk op te vatten. Mijn reactie word er niet anders door als een ander deze opmerking had geplaatst.

Je loopt al te roeptoeteren over dierenmishandeling terwijl er niet eens een strafbaar feit is gepleegd. Die beste man / verkopende partij is zich hoogstwaarschijnlijk van geen kwaad bewust omdat hij gewoon een tekst heeft gekopieerd van een Chinese aanbieder.
Net zoals bol .com dat ook doet want daar staat precies hetzelfde. En zoals turtorail ook al aangaf Amazon.

Het siert je in elk geval niet om mij zo neer te zetten hier zoals je denkt dat ik ben terwijl je totaal niks weet van mij.
En dan zeggen dat we vaker botsen is jouw persoonlijke opvatting maar zo sta ik er totaal niet in.
Je hoeft het op een forum niet altijd met elkaar eens te zijn 👌🏼.

Maar als zo’n advertentie je echt zo hoog zit kan je het beter bij de bron aanpakken dus de verkopende partij een mail sturen in plaats van iets te rapporteren bij een een platform die geld verdiend aan advertenties.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
    Terug
    Bovenaan