Opnieuw beginnen met Guppen...


Ik heb nog voldoende guppen zitten, ook kleine, dus die gaan langer mee, zelf gekweekt, ben van belgie / vlaams brabant en je krijgt ze gratis zelfs( bak moet weg)
 
de siamese algen eter en alle platy's heb ik verkocht vanmorgen.
heb nu alleen neon tetra's en corydorassen in mijn bak + appelslakken en ancistrussen.
 
Zo krijg je variatie in jou aquarium iedere anderhalve maand andere visjes in de bak :stom:
 
Zo krijg je variatie in jou aquarium iedere anderhalve maand andere visjes in de bak

het was een probeersel, die platy's. en heb er wel geteld 1 baby platy aan over gehouden. die heb ik ook aan die man verkocht.
maar omdat ik het toch niet echt mooie visjes vond, en geruild had tegen aquarium spullen, heb ik ze maar weg gedaan.

ik ben meer van de ancistrus, gup en neon tetra. Ohja ook nog mijn sterbai's (corydoras).
Blij Mee !!
 
Ik geef Frits groot gelijk..gupjes blijven leuk om naar te kijken. En ik associeer ze met makkelijk te houden vissen. Ook al eten ze af en toe hun eigen jongen op, mijn ervaring is dat je altijd nog steeds veel te veel guppen blijft houden.
Heb niet alles gelezen, maar geef je ze ook spirulina en/of speciaal guppenvoer? En hoe vaak ververs je het water?

Endlers heb ik nou sinds twee jaar ook. Ze zijn iets minder kleurrijk, maar inderdaad ook makkelijk te houden. Die kunnen wel tegen een stootje.

Tja, smaken verschillen maar na alle ellende die je al hebt gehad zou ik ze in elk geval niet uit de lfs gaan halen:deal:. Arnold heeft goede vissen heb ik gehoord maar toch hoor je zoveel slechte ervaringen met Guppen uit de lfs dat ik dat zeker niet zou doen.

Ik heb zelf geen slechte ervaring met guppen uit dierenwinkels. Bij particulieren vind ik de guppen vaak niet zo mooi (de meeste particulieren kweken er ook niet echt gericht mee of niet die op Marktplaats).
 

Terug
Bovenaan