Mooi om te zien dat ze het goed doen Hans.
Fijn om te lezen dat het goed gaat met de dotjes.
Wat een bullekopjes. Hele andere kopjes dan een Pearl maar het heeft ook wel iets die bekken. Daar kan genoeg in.
Hoe is het gedrag van ze? Nieuwschierige typjes of wat schuwer?
Kan je niet helpen met de leeftijd dat is erg moeilijk te bepalen. Een mannetje kun je ook soms herkennen dat ze achter dikke buikjes/kontjes aan happen/jagen maar 100% zekerheid is dit ook niet. Sommige zijn er vroeg bij andere laat. allemaal nog verrassingen in het verschiet![]()
Nee hoor zijn zeker pearls maar de koppen zijn erg groot. Bullekopjes 😉 En het staat ze goed hoor. Zal een gen met dikkopjes in zitten ofzo iets. Geen idee. Maakt ook niet uit maar ik ken alleen de pearls met lichaam als een ping pong bal met een klein spits kopje.Ze zijn heel nieuwsgierig
Maar het zijn zeker wel Pearls hoor !!
Waarom denk je nu ineens dat ze dat niet zijn 😕
---
Oké.....maar alle sluiers zijn toch in de loop van zeer vele jaren ontstaan uit combinaties,
dus een keertje een kleine "terug slag " naar een vroegere bloedlijn zou toch niet zo gek zijn [ denk ik ] ??
---
Nou nou nou, haha. Smaken verschillen? ^^Lijkt nergens naar die Maanvis...een lelijk gedrocht dat amper nog op een Maanvis lijkt.
Ontzettend alarmerend dit verheerlijken van hybriden.
Speciaal voor @jessicapilon. Die zou fantastisch staan in de fusion 😍 Dat is tenminste een bling, bling maan
Pearl scale angel fish 😱
Bekijk bijlage 330820
Grappig, ik zat ook even te googlen op pearl scale ivm de koppen kom ik dit tegen en nog best veel zo te zien. Daar zijn ze dus ook al mee bezig....................
Ieder zijn smaak natuurlijk maar vind hem wel erg mooi hoor.
Lijkt nergens naar die Maanvis...een lelijk gedrocht dat amper nog op een Maanvis lijkt.
Ontzettend alarmerend dit verheerlijken van hybriden.
Die past minder goed in de groep want dat is geen Red backSpeciaal voor @jessicapilon. Die zou fantastisch staan in de fusion 😍 Dat is tenminste een bling, bling maan
Hoe is het met de stuiterballetjes?
Eerlijk gezegd was ik erg bang dat ze al in de eeuwige vissen watertje aan het stuiteren waren.
4 maanden geen up date dan denk je gewoon er is iets niet goed gegaan ofzo. Maar zo te zien doen ze het goed en jij dan wat minder dat kan natuurlijk ook daar denk je niet zo gauw aan.
Lekker gegroeid en zien er vrolijk en gezond uit👍 Die algen zullen ze wel waarderen.
Vallisnera heb ik ook veel gehad en doen het bij mij ook prima zonder bodem of wat dan ook. Ook lekker makkelijk qua schoonmaken en vreet ook wat NO3 weg.
Voor jouw veel sterkte gewenst en ik hoop dat je snel weer wat opknap
Bedankt voor het delen van je filmpje met je stuiterballen ipv balletjes inmiddels![]()
Mooi filmpje Hans, en ze zijn inderdaad lekker gegroeid. Prachtige vissen om te zien😍😍😍Ik had wel eens ergens anders wat gepost hoor, maar idd niet hier.
Ik ben er ook een beetje "rustig" mee, want de meeste mensen [ enkele uitgezonderd ]
hier zijn toch ook niet al te vriendelijk over mijn manier van het houden van deze twee pracht vissen .
Maar zoals je ziet doen ze het geweldig 😎
Die alg laat ik lekker zitten, ik maak alleen de voorruit schoon en soms de bodem.
Bedankt overigens voor het wensen van beterschap, maar dat zit er helaas niet meer in 🙁
---
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.