J
jordan
Guest
Kan iemand mij een betrouwbaar en goed adres geven voor het bestellen van optiwhite glas 15mm?
Ik wil graag mijn eigen aquarium in elkaar gaan plakken aangezien het allemaal toch nog wel extreem duur is.
Het idee is een aquarium van 160x60x60 of 70 ( voor Discus ) ben er nog steeds niet helemaal uit.
dan
Volgens mij is het allemaal goed te doen als je er rustig de tijd voor neemt,
ik wil dan eerst gaan oefenen op een paar stukjes tot ik de techniek goed beheers.
Nu is het alleen lastig om 15 mm optiwhite te kopen,
Voor een bak van deze afmeting heb ik diverse offertes opgevraagd en ik zit dan al gauw tegen de 1000 euro aan.
Moet toch goedkoper kunnen als je het zelf doet.
Wie weet een goed adres en welke kit is de beste professioneel voor aquariums?
OVerige tips zijn ook zeer welkom.
Ik laat het meubel overigens maken.
Een Aqualantis aquaview 150 kost 1500.- met meubel maar is geen optiwhite en heeft ook niet alle juiste boringen voor een biotoop eronder.
Ik wil graag mijn eigen aquarium in elkaar gaan plakken aangezien het allemaal toch nog wel extreem duur is.
Het idee is een aquarium van 160x60x60 of 70 ( voor Discus ) ben er nog steeds niet helemaal uit.
dan
- Voorkant en zijkanten optiwhite 15mm
- Achterkant en bodem regulier 15mm glas
- 3 stukjes voor een waterafloop in de rechterboek
Volgens mij is het allemaal goed te doen als je er rustig de tijd voor neemt,
ik wil dan eerst gaan oefenen op een paar stukjes tot ik de techniek goed beheers.
Nu is het alleen lastig om 15 mm optiwhite te kopen,
Voor een bak van deze afmeting heb ik diverse offertes opgevraagd en ik zit dan al gauw tegen de 1000 euro aan.
Moet toch goedkoper kunnen als je het zelf doet.
Wie weet een goed adres en welke kit is de beste professioneel voor aquariums?
OVerige tips zijn ook zeer welkom.
Ik laat het meubel overigens maken.
Een Aqualantis aquaview 150 kost 1500.- met meubel maar is geen optiwhite en heeft ook niet alle juiste boringen voor een biotoop eronder.