Wat is er nieuw

OptiWhite 15mm en regulier 15mm glas bestellen? Waar

• Onderwerp starter Onderwerp starter jordan
  • Startdatum Startdatum
J

jordan

Guest
Kan iemand mij een betrouwbaar en goed adres geven voor het bestellen van optiwhite glas 15mm?
Ik wil graag mijn eigen aquarium in elkaar gaan plakken aangezien het allemaal toch nog wel extreem duur is.

Het idee is een aquarium van 160x60x60 of 70 ( voor Discus ) ben er nog steeds niet helemaal uit.
dan
  • Voorkant en zijkanten optiwhite 15mm
  • Achterkant en bodem regulier 15mm glas
  • 3 stukjes voor een waterafloop in de rechterboek
Dit dan zelf plakken en voorzien van boringen voor biotoop.

Volgens mij is het allemaal goed te doen als je er rustig de tijd voor neemt,
ik wil dan eerst gaan oefenen op een paar stukjes tot ik de techniek goed beheers.

Nu is het alleen lastig om 15 mm optiwhite te kopen,
Voor een bak van deze afmeting heb ik diverse offertes opgevraagd en ik zit dan al gauw tegen de 1000 euro aan.
Moet toch goedkoper kunnen als je het zelf doet.

Wie weet een goed adres en welke kit is de beste professioneel voor aquariums?
OVerige tips zijn ook zeer welkom.

Ik laat het meubel overigens maken.
Een Aqualantis aquaview 150 kost 1500.- met meubel maar is geen optiwhite en heeft ook niet alle juiste boringen voor een biotoop eronder.

vanwaar 15 mm glas 12mm is voldoende en dat kost ga
Schermafdruk op 2017-11-02 19-28-21.png

vanwaar 15 mm glas 12mm is voldoende en dat kost ga Bekijk bijlage 84845

Mag ik vragen op welke website jij die screenshot gemaakt hebt? Die prijs is wel zeer scherp. Probleem zijn dan nog de boringen voor wen biotoop natuurlijk doodeng in een bestaand aqua een gat boren knapt wr iets ben je zwaar de lul
Prijs is wel laag masr naar mijn weten moet je bj ij rimless echt voor 15 gaan

Ik wil de rimless wel afdekken met een dunne plexiglas plaat aan dr boven kant zodat ik niet het aqua watwrdamp zit in te ademen gewoon 2 stroken in de hoeken lijmen en daar dan de plexiplaat op en daarboven weer de led.
Weet niet of hrt erg praktisch is.

Rimless moet 15
Kan bijna nergens dit glas vinden
ja dat veranderd de zaak natuurlijk volkomen sterker nog zou eens goed informeren of 15 mm dikte voor deze maat wel voldoende is.
de screenshot komt van deze zaak vandaan http://shop.diamantaquarien.de/epages/49164809.sf
de gaten voor je bioloog kunnen ze er ook in maken kosten 19 euro per gat
ook zou je eens bij Leo van Wolferen kunnen informeren over dit soort bakken www.aquariavanwolferen.nl
wel poly laten slijpen in dit geval
Hoeveel kilometer wil je hebben? 15 mm is gewoon een gangbare dikte glas hoor
nou dat zal je nog tegenvallen om dat te vinden zeker in nl en zeker optic white
in je laatste opmerking heb je zeker gelijk 😀

Is gewoon te bestellen. Duurt vaak een week langer. Ik kan het zo bij de 2 glasleveranciers bestellen waar wij mee werken

Je kunt beter echt een glashandel bellen dan in de webshops zoeken. Zeker met dikkere maten

Is gewoon te bestellen. Duurt vaak een week langer. Ik kan het zo bij de 2 glasleveranciers bestellen waar wij mee werken
zelf een bakken bouwer dan of werkzaam met glas
mischien handiger om de adressen te delen met de Ts
hier heeft de Ts natuurlijk niet veel aan (Ik kan het zo bij de 2 glasleveranciers bestellen waar wij mee werken) en wij ook niet:sorry:😀😀

Ik zeg al dat hij de reguliere glashandel moet bellen. En niet die online dingen. Venlose glas industrie en ben evers kunnen dit glas gewoon leveren bv.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan