Overige projectjes van Nanoe


Hoe gaat het met alle levende have? Zowel boven als onder water.
Lang verhaal wel.
We hebben een kogelvis die alle garnalen opeet. Dus de levende have is wat ingekrompen.
Verder ligt de bak een beetje op zn gat, moeten aan de slag met beplanting ed, maar druk druk druk. Dus gebruikelijke onderhoud ed gaat rustig door. Maar er moet iets mee gedaan gaan worden vind ik.
 
Ziek, gedumpt of gewoon omdat het gezellig is?
Ook daar mogen foto's van hoor ;))

Mannen die gecastreerd moeten worden, ziek, drachtig.
En alles wordt gebracht bij de opvang door mensen die er op wat voor reden dan ook niet meer voor kunnen zorgen.
Foto’s volgen over een tijdje wel, momenteel nogal druk ;)
 
Nou we hebben weer een echt projectje, een heeeeel klein projectje!

Ontmoet Remi
20211204_220031.jpg

Remi werd gisteren geboren met nog 4 broertjes en zusjes. Helaas leven alle broertjes en zusjes niet meer. En ook mama is overleden. Hij is dus als enige overgebleven.
Veel te klein, zo'n 60 gram ipv 90 gram. Zelf drinken doet hij nier. Hij wordt nu gevoed met een spuitje en heeft net zelf 0,4ml gedronken uit het spuitje. En dat is al een enorme sprong vooruit!

Duimen jullie mee dat deze kleine man het wel overleeft?
 
Ach wat een snoetje! Is hij prematuur geboren of zoveel afgevallen door eht slechte drinken? Ik duim mee dat Remi een grote, sterke cavia mag worden!
 
Ach wat een snoetje! Is hij prematuur geboren of zoveel afgevallen door eht slechte drinken? Ik duim mee dat Remi een grote, sterke cavia mag worden!

Vermoedelijk te vroeg geboren, maar dat weten we niet zeker.
 
Dus je voelt je nu net als Vitalis……. Uit het beroemde boek Alleen op de Wereld. Vandaar zeker ook de naam Remi?
 
Bahhh, jouw topic lees ik ook niet meer. Vond altijd leuk wat afleiding met leuk beestjes nieuws maar dit is toch ook te zielig :cry:
 
Ach jee wat sneu maar je hebt je best gedaan Judith. Top dat je al die moeite toch hebt gedaan.
 

Terug
Bovenaan