Het is mij nooit gelukt om de mini pat open te maken. Zelf spoel ik die sponsjes eens per 2 weken licht uit en dat kan want het merendeel van je bacterien zitten denk ik de bodem.
In de gootsteen, neem ik aan.. niet in het aquarium (dat vieze, bruine water). 😮Ja ik knijp hem onder d ekraan een keer of 4-5 even uit en plaats hem dan terug. Dan zie je het vieze bruine water eruit lopen.
Hahaha, herkenbaar van het bang zijn om iets te slopen 😬😁Nee gewoon in de wasbak inderdaad. Raar dat die ander zo stoot en je zou bijna denken dat er iets van een verstopping intern zit. Ik zou dit anders melden bij de verkoper.
Misschien dat anderen weten hoe je hem uitelkaar kan halen maar ik kon dat niet zo snel zien en was bang weer wat te slopen.
als je hem uit elkaar wilt halen :
Volgens mij moet je het hele verhaal vertellen. Ook jij krijgt het ding wel uit elkaar maar om hem dan weer in elkaar te zetten...🙂🙂😉Nooit geweten dat je hem zo uitelkaar kan halen dus. Volgens mij wel geprobeerd maar ja dat lukt me niet.
Ga ik doen!Nee die fijne zijn bagger is mijn mening. Je kan er een grovere opkopen en daarvoor even contact opnemen met onlineaquariumspullen.nl
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.