PC Aquariumproject TechVis


Spot ze allemaal, hoeveel zijn het er :D:p

IMG_9143.JPG
 
Bakje staat alweer een tijdje, de garnalen doen het goed! Ze vervellen veel. Erg veel. Ik heb al bijna meer vervelschilletjes gezien dan dat er garnalen in het aquarium zitten, is dat normaal dat ze zoveel vervellen?

IMG_9157.JPG
IMG_9158.JPG


Verder zijn er in de wortels van de drijfplant een soort bruine balletjes/schilfers gekomen. Is dat een soort van alg ofzo?
IMG_9162.JPG
 
Verder zijn er in de wortels van de drijfplant een soort bruine balletjes/schilfers gekomen. Is dat een soort van alg ofzo?
Ik zie dat bij mij ook, maar ben in de overtuiging dat dit afkomstig is van afgiften van je hout, haal er maar eentje uit en spoel goed onder de kraan, dan is het denk ik weg.
 
Die bruine balletjes had ik laatst ook in de Home, kon het zo wegzuigen door de slang in de buurt te houden. Leek me iets van zweefvuil dat vast ging zitten in de wortels.
 
Nog even een laatste bericht omtrent m'n project.
Ik moet helaas mededelen dat de aquariumhobby nu echt voorbij is:eek:
Ik ga uit huis wonen en ik kan het niet combineren met mijn studie. Aquarium heb ik verkocht, hele riedel erbij meegegeven. Koper was er erg enthousiast over, dus hij is iig goed terecht gekomen :D
Bedankt voor jullie berichten allen!
Groetjes TechVis:c
 
Heel veel plezier met op jezelf wonen en succes met je studie :thumbs:
En wie weet pak je in de toekomst de hobby weer op.
 

Terug
Bovenaan