Wat is er nieuw

Peter zijn Eheim Vivaline 150 (peterpan_1966)

• Onderwerp starter Onderwerp starter peterpan_1966
  • Startdatum Startdatum
Hier dezelfde visjes als je en met de nieuwe inrichting veel meer bovenin te vinden. Doen het goed in een grote school, maar wensen ook zeker wel beschutting meer bovenin de bak heb ik gemerkt. In mijn topic van de lido staan de beide inrichtingen, de vorige met het hout was echt te weinig, als ik zie hoe mooi ze nu door de hele bak zitten

Net even een foto gemaakt met de verlichting op 50%. Alhoewel ik het zelf iets te donker vind, lijken de vissen nu al iets meer op het gemak. Misschien toeval maar de vissen gaan uiteraard voor mijn persoonlijke voorkeur.

De drijfplanten moeten nog voller worden maar lopen wel goed uit tot nu toe. Ik wil nog wel aan de linkerkant een hoge plant hebben, dat zal waarschijnlijk een Vallisneria worden.

En ik denk dat het uitbreiden van de Axelrodia, net zoals @Killerfish, een mooi plaatje gaat geven.

20191019_170259.jpg

Die 50% vind ik ook mooi en als je merkt dat de vissen dit prettiger vinden dan is de keus snel gemaakt toch!?

Net even een foto gemaakt met de verlichting op 50%. Alhoewel ik het zelf iets te donker vind, lijken de vissen nu al iets meer op het gemak. Misschien toeval maar de vissen gaan uiteraard voor mijn persoonlijke voorkeur.

De drijfplanten moeten nog voller worden maar lopen wel goed uit tot nu toe. Ik wil nog wel aan de linkerkant een hoge plant hebben, dat zal waarschijnlijk een Vallisneria worden.

En ik denk dat het uitbreiden van de Axelrodia, net zoals @Killerfish, een mooi plaatje gaat geven.

Bekijk bijlage 282103
Wat voor drijvers heb je?

Wat voor drijvers heb je?

Op dit moment waterbamboe, weet ook niet of het slim is, of leuk staat, om nog een andere er bij te doen.

Zoals eerder gezegd, ik ben weer in opbouw van de planten. Ik wil toch wel eerst een hoge plant links hebben, ook gezien het feit dat ik verwacht dat de waterbamboe nog wel voller wordt.

• Leuk
Waarderingen: Bov
Op dit moment waterbamboe, weet ook niet of het slim is, of leuk staat, om nog een andere er bij te doen.

Zoals eerder gezegd, ik ben weer in opbouw van de planten. Ik wil toch wel eerst een hoge plant links hebben, ook gezien het feit dat ik verwacht dat de waterbamboe nog wel voller wordt.
Mooie plant heb hem even opgezocht ik kende hem niet.

Vandaag een paar Axelrodia bij gehaald (zit nu op ca. 20). En toch ook nog een paar corydoras, zitten nu met zijn 6-en, lijkt mij toch fijner voor ze.

Foto had nog geen nut, ze schieten door het hele aquarium om de bak even te verkennen.

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan