BigSmoke † Well-known member Erelid Lid geworden 4 november 2003 Berichten 7,647 Locatie Reuver Limburg 18 maart 2017 #71 Nee lateriet is een soort van ijzerhoudend kiezel, het ijzer "roest" er heel langzaam uit in het water, dat duurt echt tientallen jaren.
Nee lateriet is een soort van ijzerhoudend kiezel, het ijzer "roest" er heel langzaam uit in het water, dat duurt echt tientallen jaren.
Albert.K Well-known member Lid geworden 4 februari 2013 Berichten 1,054 18 maart 2017 #72 BigSmoke zei: Nee lateriet is een soort van ijzerhoudend kiezel, het ijzer "roest" er heel langzaam uit in het water, dat duurt echt tientallen jaren. Klik om te vergroten... Fijn om te lezen, heb het zelf 2.5 jaar geleden onder mijn bodem gelegd, was dus een goed plan van me.
BigSmoke zei: Nee lateriet is een soort van ijzerhoudend kiezel, het ijzer "roest" er heel langzaam uit in het water, dat duurt echt tientallen jaren. Klik om te vergroten... Fijn om te lezen, heb het zelf 2.5 jaar geleden onder mijn bodem gelegd, was dus een goed plan van me.
BigSmoke † Well-known member Erelid Lid geworden 4 november 2003 Berichten 7,647 Locatie Reuver Limburg 18 maart 2017 #73 Absoluut.