P
Pirke64
Guest
Zoals in een ander topic beloofd een apart foto topic over mijn aquarium kamer.
De driemeterbak met geo's, Hero's, L nummers en Columbia redfin tetra's. Daarboven 14 kweekbakjes van 20x20x30 cm
Enkele kweekbakken en bakken voor mijn garnalen, betta's en de 120 bak met mijn Krobia's, Sturisoma's en bloedvlek tetra's en twee 80 cm bakken voor mijn killi's
Twee meter Amazone bak met Anostomus anostomus, krobia's, corydoras en diamant zalmen (veel luchtbellen tegen de raam)
Links mijn 50x50x50 bak met een koppel Nanacara blue neon met zo'n 100-150 jongen van een week oud.
Een ander hoekje met wat kweekbakken, uitzwembakjes en aqua 40's - 60 en 65. Op de grond een bioloog die ik gebruik als rommelbak, hierin draaien altijd wat extra filters en zitten enkele pleco's
In het midden mijn 120 bak met mijn Sjoestedti's en Corydora black Venezuela
[url=http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/178277pirke64_0_85_aquariu.jpg]http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/ ... quariu.jpg[/url]
De Betta flat, die ik ga aanpassen zodat de bakjes wat groter zijn want nu zijn ze wel erg klein (12x12x12 cm), bruikbaar voor jonge betta mannen te scheiden maar ik wil 2 bakjes ipv 4 bakjes per laag maken zodat ik bakjes krijg van 3.5 liter. Ruim voldoende voor een enkele Betta man. Maar zoals al eerder gezegd, mijn Betta mannen zitten doorgaans ruimer in Aqua 40's
Kweekrek vanuit andere kant met daaronder drie kleine opgiet bakjes voor de killi's. Daarvan heb ik er zes en die zijn ideaal! Voor killi's, jonge cory's etc.
Vanaf de andere kant gezien, 10 kweekbakjes van 15x5x30
Enkele soorten uit mijn bestand:
- Krobia sp. Xingu
- Nanacara blue neon
- Geophagus pindare
- Geophagus braziliensis
- Heros rotkeil
- Fundulopanchas sjoestedti blue
- Fundulopanchas deltaensis
- Fundulopanchas gardneri nigerianum
- Epiplatys dageti harbel
- Aphyosemion australe - Kaap Lopez
- Aphyosemion australe - Kaap Lopez gold
- Aphyosemion striatum
- Anostomus anostomus
- Meerdere soorten L nummers
- Mesonauta egregius
- Diamant zalm
- Bloedvlek tetra
- Columbia redfin tetra
- Sturizoma
- Diverse soorten Corydoras
- Betta splendens
- Diverse soorten garnalen
Ik zal binnenkort nog wat foto's van de vissen plaatsen.
De driemeterbak met geo's, Hero's, L nummers en Columbia redfin tetra's. Daarboven 14 kweekbakjes van 20x20x30 cm
Enkele kweekbakken en bakken voor mijn garnalen, betta's en de 120 bak met mijn Krobia's, Sturisoma's en bloedvlek tetra's en twee 80 cm bakken voor mijn killi's
Twee meter Amazone bak met Anostomus anostomus, krobia's, corydoras en diamant zalmen (veel luchtbellen tegen de raam)
Links mijn 50x50x50 bak met een koppel Nanacara blue neon met zo'n 100-150 jongen van een week oud.
Een ander hoekje met wat kweekbakken, uitzwembakjes en aqua 40's - 60 en 65. Op de grond een bioloog die ik gebruik als rommelbak, hierin draaien altijd wat extra filters en zitten enkele pleco's
In het midden mijn 120 bak met mijn Sjoestedti's en Corydora black Venezuela
[url=http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/178277pirke64_0_85_aquariu.jpg]http://www.aquaforum.nl/gallery/upload/ ... quariu.jpg[/url]
De Betta flat, die ik ga aanpassen zodat de bakjes wat groter zijn want nu zijn ze wel erg klein (12x12x12 cm), bruikbaar voor jonge betta mannen te scheiden maar ik wil 2 bakjes ipv 4 bakjes per laag maken zodat ik bakjes krijg van 3.5 liter. Ruim voldoende voor een enkele Betta man. Maar zoals al eerder gezegd, mijn Betta mannen zitten doorgaans ruimer in Aqua 40's
Kweekrek vanuit andere kant met daaronder drie kleine opgiet bakjes voor de killi's. Daarvan heb ik er zes en die zijn ideaal! Voor killi's, jonge cory's etc.
Vanaf de andere kant gezien, 10 kweekbakjes van 15x5x30
Enkele soorten uit mijn bestand:
- Krobia sp. Xingu
- Nanacara blue neon
- Geophagus pindare
- Geophagus braziliensis
- Heros rotkeil
- Fundulopanchas sjoestedti blue
- Fundulopanchas deltaensis
- Fundulopanchas gardneri nigerianum
- Epiplatys dageti harbel
- Aphyosemion australe - Kaap Lopez
- Aphyosemion australe - Kaap Lopez gold
- Aphyosemion striatum
- Anostomus anostomus
- Meerdere soorten L nummers
- Mesonauta egregius
- Diamant zalm
- Bloedvlek tetra
- Columbia redfin tetra
- Sturizoma
- Diverse soorten Corydoras
- Betta splendens
- Diverse soorten garnalen
Ik zal binnenkort nog wat foto's van de vissen plaatsen.