Plant voor aan het aquarium


Ik vroeg het me af op het moment dat ik het schreef HB, maar op een k*t valt volgens mij enkel te schelden :sorry: en niet te trappen :D

=================
Maar nogmaals: ik probeerde enkel wat goodwill te kweken bij alle partijen, het klopt overigens wel wat Michelle zegt, dat vroeger op dit forum men er met gestrekt been in ging, dat is gelukkig al een heel stuk beter geworden.:cool:
 
Vind die foto van die grote onderste sluier echt fantastisch. Hierbij een foto van mijn zwarte telescoop. Net z on eentje die TS heeft. Wellicht meer visueel ingesteld.

Mijn telescoopje oktober 2015 vers uit de winkel in een spik splinternieuw 65 liter aquarium. 4 visjes.
IMG_0156.JPG

Mijn telescoopje november 2015 ziekjes.
IMG_0164 (1).JPG

Mijn telescoopje december 2016. Eronder is een oranda het grote soort van 2 maanden oud.
IMG_0374.JPG
 
Ik vroeg het me af op het moment dat ik het schreef HB, maar op een k*t valt volgens mij enkel te schelden :sorry: en niet te trappen :D

=================
Maar nogmaals: ik probeerde enkel wat goodwill te kweken bij alle partijen, het klopt overigens wel wat Michelle zegt, dat vroeger op dit forum men er met gestrekt been in ging, dat is gelukkig al een heel stuk beter geworden.:cool:

Volgens mij werd je vroeger meteen bij de kl#ten gegrepen:p:sorry:
 
:D volgens mij is de nette vrouwelijk vorm "voelt zich in het kr**s getast/betast":D Tegenwoordig is het meer F*ck the b*tch. Zo leren we weer wat van elkaar toch :cool:
 
Ik vroeg het me af op het moment dat ik het schreef HB, maar op een k*t valt volgens mij enkel te schelden :sorry: en niet te trappen :D

:D volgens mij is de nette vrouwelijk vorm "voelt zich in het kr**s getast/betast":D Tegenwoordig is het meer F*ck the b*tch. Zo leren we weer wat van elkaar toch :cool:

Volgens mij werd je vroeger meteen bij de kl#ten gegrepen:p:sorry:



Haha! :thumbs:
Wij zeggen wel eens "ze is in de f**f gebeten"... :sorry:
maar dat is zeer lokaal slang denk ik. :D:D

Maar nogmaals: ik probeerde enkel wat goodwill te kweken bij alle partijen

Het wordt op prijs gesteld, hoor!
En als toevoeging op mijn avatar:
"Honeybadger doesn't care
but has no hard feelings either" :D

dus ik blijf stoïcijns en vol goodwill!
No harm done.
 
Beste leden.

Soms kunnen de emoties in een topic wat oplopen, doch blijf elkaars mening respecteren en laat kwetsende toespelingen achterwegen, daar is nog nooit een discussie beter door geworden.

Laten we verder ontopic doorgaan.
 
Ts is zoals zoveel slachtoffer van verkeerde voorlichting wat opzich niet erg is (ben zelf begonnen net een 25l bakje). Als advies geef ik je dat je de link van John leest en daar je conclusies uit trekt wat hopelijk de juiste is voor het welzijn van je vissen.
 

Terug
Bovenaan