Na zo n lange reis zal de kwaliteit er niet beter op worden natuurlijk dus dat kun je misschien wat zien.
Er is betaald voor kwaliteit, rechtstreeks van de kweker, en die kwaliteit kan nu niet meer gegarandeerd worden. Ik zou hier niet blij van worden.Je wil ook geen halfdode halfrottende in je bak doen.
Ff toch de lamp aan gedaanMaak eens wat close ups van die javavarens.
Precies, ik dus ook nietEr is betaald voor kwaliteit, rechtstreeks van de kweker, en die kwaliteit kan nu niet meer gegarandeerd worden. Ik zou hier niet blij van worden.
Dit is zeker niet de kwaliteit die je van APO mag verwachten. Die bruine sliertjes zijn worteltjes maar het blad ziet er verre van fris uit vind ik. Niet accepteren.Ff toch de lamp aan gedaan
Precies, ik dus ook niet
Het is voornamelijk temperatuur wat dergelijke planten nekt. Een korte periode kan opzich nog wel, maar zo lang als hier gebeurt is gaat problemen geven.Maakt het nog uit dat zo'n plant waarschijnlijk boven water gekweekt werd en nu al enige tijd in een vochtig pakje heeft gezet? Met andere woorden, zou dat niet evengoed gebeuren als je ze onder water brengt? Of is dat minder een ding met javavarens?
DHL besteed verzending uit aan onderaannemers. Om zo veel mogelijk pakketen te bezorgen(ze krijgen per pakket betaald) zetten ze bij ieder ietwat moeilijker adres gewoon tijdens het rijden de zending op "Bewoner niet thuis." en brengen ze de hele bende naar het dichtsbijzijnde pakketpunt. Tyfuslijers.Met PostNL heb ik die ervaring niet volgens mij maar wel met de DHL is dat al vaker voorgekomen. Dan mag je weer op je fietsie naar het afhaalpunt![]()
DHL gaat standaard naar pakketpunt hier. Hun tijdvak is hier 5 uur. En halverwege het tijdvak krijg je te horen dat ze er niet voor 15 uur zijn, maar bv voor 17 uur. Zit je dan de hele dag te wachten op niets.DHL is praktisch oplichting. Ik bestel standaard niet waar met DHL wordt bezorgd
Ik was degene die trunkrs noemde. De enigste op het moment die same day delivery aanbied.DHL gaat standaard naar pakketpunt hier. Hun tijdvak is hier 5 uur. En halverwege het tijdvak krijg je te horen dat ze er niet voor 15 uur zijn, maar bv voor 17 uur. Zit je dan de hele dag te wachten op niets.
Maar iemand noemde ook Trunkr. Mijn eerste en laatste kennismaking was dat mij een pakket voor iemand midden in het centrum in mijn handen werd gedrukt. En aangezien ik een pakket verwachtte kreeg ik bij ontvangst verder niet naar “mijn” adres.
Afstand tussen mij en de koper zo’n 3 km.
Leek wel een gevalletje ‘pakketje dumpen’
Die man wilde je gewoon spontaan een kado geven🤣Maar iemand noemde ook Trunkr. Mijn eerste en laatste kennismaking was dat mij een pakket voor iemand midden in het centrum in mijn handen werd gedrukt. En aangezien ik een pakket verwachtte kreeg ik bij ontvangst verder niet naar “mijn” adres.
Afstand tussen mij en de koper zo’n 3 km.
Leek wel een gevalletje ‘pakketje dumpen’
Door de reacties krijg ik de indruk dat jullie denken dat ze ook een paar weken onderweg waren. Dat is ook weer niet zo. Ik denk dat ze maximaal 5 dagen onderweg waren. Waarschijnlijk korter.Dan ben ik heel benieuwd wat de mijne gaat doe. Ik heb hem een paar weken geleden gekocht bij olibetta. Verzenden uit het buitenland duurt toch wat langer.
Hij lijkt wel te groeien, maar tegelijkertijd sterven de toppen af.
Je mag hier (en op mijn vorige adres) al blij zijn dat ze 1 woord Nederlands kunnen spreken.Ik heb eigenlijk met geen enkele bezorgdienst problemen. Zal wel komen door een klein dorp waar alles gewoon goed gaat? Zijn lokale bewoners vaak die pakjes bezorgen. Die zijn denk ik bang voor bezoek aan huis na werktijd. 😉😉
Je mag hier (en op mijn vorige adres) al blij zijn dat ze 1 woord Nederlands kunnen spreken.
Zegt ook veel over wat voor volk ze aannemen bij die bezorgdiensten. Mag allemaal niks kosten.
PostNL gaat goed. Want daar komen ze niet meer aan huis. Staat op mijn account dat alles naar een afhaalpunt gaat.
DHL (Duurt Heel Lang) is vaak een drama. Soms gaat het heel goed, maar dan heeft de verzender de dure optie gekozen. En kun je als ontvanger zelfs (gratis) avondlevering kiezen.
Afhaalpunt kiezen, dat gaat altijd wel goed. Maar de dag van aankomst klopt vaak niet.
DPD (De Pakketten Doorsturen) gaat vaak goed. Zeker als ik zeg dat ze het pakket in de papiercontainer mogen bezorgen.
Maar zoals van de week weer drama. Kies je achteraf voor afhaalpunt. Dan is het pakket extra dag onderweg. Gaat terug naar depot.
En dan staat er doodleuk pakket aangekomen in sorteerproces. En gebeurd er niets.
Bleek het bij het afhaalpunt te liggen, maar verkeerde status ingevoerd.
Ik denk dat alles te maken heeft met welke bezorger je hebt, en hoeveel deze verdient.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.