U
.urban.
Guest
Hallo allemaal,
Voor een nieuw in te richten aquarium (record 700) wil ik graag wat advies over welke planten ik het best kan houden?
ik heb natuurlijk wel even rondgesnuffeld op het internet maar ik wil graag ook wat kennis van jullie!
de soorten die ik gevonden heb:
Aponogeton boivinianus (achtergrond)
Persicaria praetermissa Ruby (midden)
Cryptocoryne nevellii (midden)
Echinodorus magdalenensis (voorgrond)
Hydrocotyle tripartita (voorgrond)
Limnobium laevigatum (drijfplant)
Visbestand:
Corlisa lalia (koppel)
Koperzalm ( 7 tot 10 stuks)
(misschien nog een bodembewoner)
Techniek:
Dennerle professional co2 set
jbl cristalprofi e901
Standaard tl van jewel (komt tzt iets anders voor)
Is dit een goed plantenbestand voor dit aquarium? Of zijn er hier mensen die misschien nog wat beters weten?
Heb al jaren een aquarium alleen ik koop altijd "bossen bloemen" voor erin die hooguit 2 maanden mooi blijven, en daar ben ik eerlijk gezegd klaar mee.
Nu ik een nieuwe bak in wil gaan richten wil ik graag het beste voor mijn vissen en planten.
Voor een nieuw in te richten aquarium (record 700) wil ik graag wat advies over welke planten ik het best kan houden?
ik heb natuurlijk wel even rondgesnuffeld op het internet maar ik wil graag ook wat kennis van jullie!
de soorten die ik gevonden heb:
Aponogeton boivinianus (achtergrond)
Persicaria praetermissa Ruby (midden)
Cryptocoryne nevellii (midden)
Echinodorus magdalenensis (voorgrond)
Hydrocotyle tripartita (voorgrond)
Limnobium laevigatum (drijfplant)
Visbestand:
Corlisa lalia (koppel)
Koperzalm ( 7 tot 10 stuks)
(misschien nog een bodembewoner)
Techniek:
Dennerle professional co2 set
jbl cristalprofi e901
Standaard tl van jewel (komt tzt iets anders voor)
Is dit een goed plantenbestand voor dit aquarium? Of zijn er hier mensen die misschien nog wat beters weten?
Heb al jaren een aquarium alleen ik koop altijd "bossen bloemen" voor erin die hooguit 2 maanden mooi blijven, en daar ben ik eerlijk gezegd klaar mee.
Nu ik een nieuwe bak in wil gaan richten wil ik graag het beste voor mijn vissen en planten.