Guppeman
Well-known member
- Lid geworden
- 13 juli 2018
- Leeftijd
- 60
Gadverdamme....Ehhhh, ik moest wel ff slikken bij het lezen van de titel. 🚜
Ik nu ook.
Dank je wel.
Gadverdamme....Ehhhh, ik moest wel ff slikken bij het lezen van de titel. 🚜
Dank jullie wel voor al deze input Na rijp beraad heb ik toch besloten om mijn centjes niet te besteden aan welk apparaat dan ook (de Eheim ziet er geweldig uit, allen de bediening ervan ga ik met mijn handen helaas niet redden, en een OD aan batterijen bij de andere modellen vind ik ook een beetje zonde). Voortaan dagelijks toch maar met een slangetje en een emmertje dagelijks het ergste weghalen. Ik heb inmiddels de cadeaubon besteed aan een mooi boek dat al lang op mijn verlanglijstje stond.
Bovendien zijn jullie prima zuigers. Toch? 😉😉🙂🙂🙂Verstandig en zoals ik al zei doe ik dat eenmaal per week ook en het kost haast geen tijd en scheelt weer geld inderdaad 👍
Bovendien zijn jullie prima zuigers
Hmmm.Bovendien zijn jullie prima zuigers. Toch? 😉😉🙂🙂🙂
Nouwww... bloed? Hier was toch sprake van poep?Ik ben al wel vaker bloedzuiger genoemd 😉
Jij?!? 😉😉😉Hmmm.
Mijn vrouw zegt dat ik best wel eens vaker zou mogen zuigen.
Ehhhh, ik moest wel ff slikken bij het lezen van de titel. 🚜
Gadverdamme....
Ik nu ook.
In Japan zitten ze daar niet mee..Mja, de titel van het topic zet je inderdaad aan het denken....
Maar "ff slikken" als reactie????
🤢😳
Dat vind ik minstens even verontrustend...
Soms lees je teksten... Zit ik hier wel op het juiste forum? 🙂🙂🙂🙂🙂🙂 😉😉😉😉 Oh, niet als aanval bedoelt hoor!Ik gebruik deze. Erg simpel in gebruik. Werkt hetzelfde als stukje slang, alleen door pijp aan uit einde beter richten en knijpen in de bal ipv aanzuigen. De klok niet gebruiken dat werkt niet goed.
https://www.aquastorexl.nl/superfis...MI2Z7w7NTF7QIVz-R3Ch1lrwzOEAQYAyABEgL3f_D_BwE
Bij Alie erg goedkoop. maar kwaliteit ook wat minder. Plastick is dunner maar voldoen ook goed. Ik heb er meerdere.
https://nl.aliexpress.com/item/32520602816.html
Voor vakantie voor vis oppas heb ik de elektrische op batterij variant met het zakje eraan. Je moet wel een elastiekje om het zakje doen want eenmaal zakje wat voller is dat zakje te zwaar en dondert die eraf in het water dat schiet niet erg op. Vind ook dat deze versie nog wat vuil afgeeft want de drollen worden vermalen en je zie toch wat door het zakje stuiven.
Ah?In Japan zitten ze daar niet mee..
Red Bull geeft je vleugelsHmmm.
Mijn vrouw zegt dat ik best wel eens vaker zou mogen zuigen.
Sorry John. 😼Nou alles goed en wel maar Nina haar vraag ging over het stofzuigen van vissenpoep en als ik me niet vergis dwalen we nu een beetje af dus wellicht kunnen we weer ontopic 😉
uit het grijze verleden....we deden het al altijd zo.Maar waarom raad men dan juist vaak aan om zo min mogelijk in de bodem te komen?
Ja dat klopt maar goed vaak zuigt men ook in de bodem als men het heeft over stofzuigen maar dat is bij Nina niet aan de orde. Dat kan soms wat verwarring geven over het begrip stofzuigen 😉AFzuigen, is iets anders dan woelen.
Nou, genoeg gelachen maar weer. In ieder geval zijn alle apparaten waarbij je knopjes of ballen in moet knijpen voor mij niet zo handig, dus we gaan weer ouderwets met slangetje, netje of de blote hand als het nodig is. Thnx iedereen...
Eat your heart out zouden de Amerikanen zeggen: https://aquaforum.nl/threads/het-grote-offtopic-topic.166567/page-55#post-2233260Is er ook een 'op de tong bijt' emoticon?
Want ik heb nu een welhaast onbedwingbare off-topicreactiebehoefte.😬
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.