Nee wel de vis heeft wel labyrinth orgaan zoals gouramisReuzengoerami?
Je moet de wetenschappelijke naam weten en dat is volgens mij de Helostoma temminkii😉😉Zoengoerami?
Je hebt helemaal gelijk. De wetenschappelijke naam is de enige naam die niet voor verwarring zorgt. Ik raad opnieuw en zeg Helostoma Temminkii. 😉Je moet de wetenschappelijke naam weten en dat is volgens mij de Helostoma temminkii😉😉
Ik geef het op...Ik hoop voor je dat het klopt want niemand kan mijn post lezen😉😉
Nekko zal het verlossende antwoord geven🙂Ik raad opnieuw en zeg Helostoma Temminkii.
Bijna hierbij een iets duidelijkere fotoCtenopoma kingsleyae?
CorrectCtenopoma weeksii
Geen idee, maar ben zeer benieuwd. Wat een prachtig visje!
Heeft dit betrekking op mijn post? Ik snap hem niet maar ik ben dan ook blond😅De tweede naam zou Valspelus zijn
Haha, nee Jelle echt niet hoor en degene die hem heeft gepost snapt hem denk ik wel😉Heeft dit betrekking op mijn post? Ik snap hem niet maar ik ben dan ook blond😅
NeeNotropis chrosomus?
En nee 😉Chrosomus erythrogaster
Doordat die tekst groter is en andere opmaak heeft, vermoed ik haast een google image search 😉De tweede naam zou Valspelus zijn
NeeIs het wel notropis?
Hint was nog niet voldoende blijkbaar:Heel muzikaal visje.
Helemaal goedHint was nog niet voldoende blijkbaar:
Chrosomus tennesseensis
Zo te zien 2 heel erg verwante soorten. De onderbroken lijn kijkt net iets anders te zijn en de oreas heeft een wat rodere buik.Ik vond ook nog de chrosomus oreas, maar wat nu het verschil is tussen de twee zie ik niet zo 1-2-3. Iemand verstand ervan?
CorrectParaphanius simillis
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.