Ik dacht dat Jelle de vorige vis had geraden en dan is het de bedoeling dat hij een nieuwe vis plaatst maar goed dat even ter info😉
Ik krijg wel een een kans. Nannostomus sp amaya lijkt mij ook het goede antwoord. Ik wacht de raadvis van Stijm wel af.Ik dacht dat Jelle de vorige vis had geraden en dan is het de bedoeling dat hij een nieuwe vis plaatst maar goed dat even ter info😉
Ohg helemaal niet goed gezien van mij had niet in de gaten wie nou wat had gepostIk dacht dat Jelle de vorige vis had geraden en dan is het de bedoeling dat hij een nieuwe vis plaatst maar goed dat even ter info😉
Haha, volgens mij heb ik deze gehad maar ja ik ben jammer genoeg de naam helemaal kwijt🤣.
Jelle had hem al geraden volgens mij en kan een nieuwe foto posten.Moenkhausia Sanctaefilomenae
Ik had hem vorige week op de stocklist van Utaka zien staan. Moest alleen even zoeken naar de juiste spelling.Dat is hem! Wist je dat zo uit je hoofd of heb je via Google gezocht op afbeelding?😉
Lijkt er op, maar is het nietBetta pugnax
Je bent er in getrapt, niet de juiste soort.Trichopsis pumila – Pygmy Gourami
Er in getrapt? Hoe bedoel je?Je bent er in getrapt, niet de juiste soort.
Ik had de foto Trichopsis pumila genoemd.Er in getrapt? Hoe bedoel je?
Dit is het juiste antwoord, ga je gang.Of de Betta Raja?¿
Helaas.Betta fusca?
Ik had de foto Trichopsis pumila genoemd.
Zal eens in de reglementen spitten of misleiding is toegestaan😉Ik had de foto Trichopsis pumila genoemd.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.