Google lens kan ook via images.google.com benaderd worden 😉 Maar dat gebruiken is valsspelen, je hebt het zo gevonden.Snap je nu waarom ik nooit een gokje waag
Daarbij komt dat ik ook geen google lens heb.
Google lens kan ook via images.google.com benaderd worden 😉 Maar dat gebruiken is valsspelen, je hebt het zo gevonden.Snap je nu waarom ik nooit een gokje waag
Daarbij komt dat ik ook geen google lens heb.
helemaal goedDevario sondhii?
Je kunt het! 😀Shit, nu moet ik een nieuwe verzinnen 😳
Dat dacht ik al hoor 😉Rhinogobius sp. “Mount Shannon” was het volgens de LFS.
mmmm ziet eruit als een Barbus nog wat.... 😉mmm ziet er uit als een panda nog wat... 🫣
Nou ik niet want het moet wel de volledige naam zijn want er zijn veel Barbus soorten he (ik heb geen zin om een foto te posten en als je hem goedrekent dan mag jezelf een nieuwe posten ).Barbus wil ik wel mee akkoord gaan, alhoewel deze soort volgens mij tegenwoordig onder Haludaria valt, maar nu de rest nog.
Nee sorry ben vergeetachtig... gisteren wist ik hem nog! 🙄Nou ik niet want het moet wel de volledige naam zijn want er zijn veel Barbus soorten he (ik heb geen zin om een foto te posten en als je hem goedrekent dan mag jezelf een nieuwe posten ).
Misschien dat Blupgup het weet
Dus inderdaad te makkelijk gedacht haha. Dan kan ik wel gokken welke Haludaria dan wel, maar wss weet iemand het hier wel precies 🙂Nee, geen H. fasciata.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.