Goed geraden.Knightgoby (brakwater? )
Stigmatogobius sadanundundio
Wil al sinds kind deze soort hebben met trigger 8 en bijtjes. Helaas nog geen ruimte voor gehad
Een zoutvaatje. 😀Zag deze laatst in de winkel. Ben benieuwd of iemand hem erkentBekijk bijlage 395135
Das snel correct. Is ie toch meer voorkomend dan ik dacht?Schismatogobius ampluvincules ?
Wow!! Ik zou niet eens weten hoe ik dit moet uitspreken!Schismatogobius ampluvincules ?
Bijna goed maar nog niet helemaal compleetProcatopus similis?
Ja goed geraden.Procatopus similis Muyuka?
Dingdingding 😆Nothobranchius rachovii?
Kijk, dit kan ik dus weer wel uitspreken!Dingdingding 😆

Correct!Gastromyzon sp. "Bloody Mary"?
Ik dacht die is makkelijk.Het is een koi uit mijn eigen vijver
Maar ja opeens gaat Michael weer moeilijk lopen doen en weet ik het dus nietGraag de volledige benaming. (Kleur, schubpatroon en soort)

Helaas, maar het had gekund.Gokje: Mizuho Ogon?
Ik zou zeggen een makkie. Dus ik hoop dat jk deze goed heb.
Garra rufa?
Ik heb hier zelf in het aquarium 3 grote Garra flavatra erg leuke vissen.
Haha, Michael was nog wel zo zeker van zn antwoordAltijd even wachten tot de raadvis bevestigd is

Mooie vis, maar helaas! De bek van de raadvis is heel anders. Meer zoals die van de G. rufa. 🙂Oke poging 2 dan,
Garra fuliginosa
Klopt. 🙈 Er zijn tientallen soorten garra's en veel soorten lijken op elkaar. Ik denk dat zelfs visbiologen er nachtmerries van krijgen om het allemaal uit elkaar te houden...Hmmm geen makkelijke deze keer.
Mooie soort! 🙂 Komt qua looks in de buurt. Maar neen.Garra barreimiae?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.