F
fishy fish
Guest
Weet iemand hier of de Red Onyx garnalen gewild zijn en of er veel handel in is?
Dat is hem inderdaad.Welke garnaal bedoel je want deze naam zegt me zo niets.
Is dat deze ?
https://aquatotal.nl/index.php?route=product/product&path=169&product_id=482
Dat zou goed kunnen al is er redelijk vraag naa rmijn blue dream garnalen. Al snap ik wat je zegt hoor.Ik heb het gevoel dat Neocaridina in Nederland lang niet zo serieus worden genomen als Caridina soorten, vandaar dat we deze kweekvorm ook niet kennen. Meestal zijn Neocaridina de "makkelijke" garnalen die in gezelschapsbakken worden gehouden en de Caridina's worden per kleurslag apart gehouden en speciaal gekweekt. Daarom denk ik ook dat deze garnalen niet erg gewild zouden zijn.
Ja, tuurlijk is er wel wat vraag. Blue dreams kosten 1,50-2 euro, het zijn leuke garnalen voor nano's of gezelschapsbakjes, ze kweken redelijk makkelijk, etc.Dat zou goed kunnen al is er redelijk vraag naa rmijn blue dream garnalen. Al snap ik wat je zegt hoor.
Verder bedankt voor alle antwoorden.
Ja ik wil er niet echt aan verdienen, maar vind het wel leuk om wat voor garnalen te krijgen 🙂Maar of ze gewild zijn of niet, om echt te verdienen aan aquaria is lastig. Ik zou ze persoonlijk vooral nemen omdat jij ze mooi vind / plezier aan beleefd. Kwijt raak je ze sowieso wel. Al dan niet voor een hoge prijs..
Dat zeker. Dan maar Crystal Reds aanschaffen ^^Een hobby kost vaak geld en het is leuk als je de kosten er een beetje uit kan halen.
Dat zeker. Dan maar Crystal Reds aanschaffen ^^
Ik vind de crystal reds sws wel mooi. Kan ik eindelijk mijn osmose apparaat gaan gebruiken.Ik zou een soort nemen die jezelf mooi vindt en die je dus graag wil en als je teveel krijgt dan zet je ze op MP.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.