Reefer 200 zeepaardjes

Je kan dan beter hun hele sponsor deel op reef2reef lezen

En ze zijn goedkoper op hun eigen website
 
1000033986.jpg

Hello there
 
Het bakje begint langzaam aan wat te worden, na de opruim ploef (vooral slakjes) wonen er nu ook 2 zeenaaldjes.
 
Leuke beesten die Zeenaalden.
 
Mooie beestjes idd 👍.
 
Doser en food tube boven de inlaat van de opvoer pomp..

Sochtends ontdooien, magneet roerder in een vaatje..

Doser pompt het van het ontdooi vaatje in de tube.. opvoer verspreid het door de bak

allereerst , ik wist niet dat jij een 2de bak had 😊

Maar diepvries ontdooien en dan heel de dag mee voeren , gaat dat wel goed ?
Diepvriesvoer bederft na 15 minuten als je niet koelt .
 
Diepvriesvoer bederft na 15 minuten als je niet koelt
Is dat niet heel snel want als ik in de ochtend wat over heb laat ik het soms ook tot 15.00 staan en voer dan de rest.
 
allereerst , ik wist niet dat jij een 2de bak had 😊

Maar diepvries ontdooien en dan heel de dag mee voeren , gaat dat wel goed ?
Diepvriesvoer bederft na 15 minuten als je niet koelt .
Yuup deze s officieeeeel van de vrouw..
Ik ontdooi 2x per dag tot nu toe gaat dat goed maar zoek wel eenandere manier…. Denk toch eens aquaforest liquid voeren bekijken. En mysis is tegroot voor de naaldjes
 
Welk diepvriesvoer gebruik je als ik vragen mag?
 
Beide geef ik ook maar dan uit blisters maar ja ik gebruik 1 blokje per dag.
 
Beide geef ik ook maar dan uit blisters maar ja ik gebruik 1 blokje per dag.
Voer hier met de grote bak mee dus ontdooi vaak een groot stuk en voer k over beide bakken gedurende de dag

Beide hebben bijvoorbeeld vandaag al 3x gegeten
 
Ik voer 2x per dag. 1x levend voer en de tweede keer diepvries of vlokken/granulaat.
Voor meer voer momenten moeten ze maar een arrangement Hilton hotel boeken;)
 
Update

Aangezien de bak op een rot plaats in huis staat gaat deze weg…
De bak wordt vervangen voor een nieuwe redsea xl200 en komt in de woonkamer (staat nu in de keuken)

Alle techniek zal mee gaan..

Mocht iemand dus een bakje zoeken, deze is binnenkort gratis af te halen (bak/pvc/sump/meubeltje)

Mocht iemand interesse hebben, wie t eerst komt woe t eerst maalt in de pb’s

Om zeewater klaar te maken heb je nodig:
Lamp
Schuimer
Opvoerpomp
Wat steen
Water
Eventueel 1 stromingspompje
 
Mooie bak die 200 en ik overweeg ook om eind van het jaar de oude 170 weg te doen voor deze bak want die is net iets groter en de oude is alweer 7 jaar oud.
Ben benieuwd hoe die je gaat bevallen.
 
Prachtige bak en ik ga je volgen voor het geval ik hem ook wil kopen in de loop van dit jaar. Gelukkig heb ik het geluk dat Frits Kuiper hem gratis komt brengen dus ik hoef er niet mee te slepen.
 
Is die led beter of vergelijkbaar met die van AI?
 
Is die led beter of vergelijkbaar met die van AI?
Anders….
Deze heeft niet zo fantastische app,
Is ook wifi direct dus om settings te verandere moet je daadwerkelijk ne telefoon met dat ding verbinden..

Verder vind ik het licht mooier dan die van AI, heeft deze osram leds ipv cree, en een bolle echt glazen lens, dus UV kanaal zal nooit de lensjes smelten.

Ik persoonlijk verkies deze boven die van AI… en dan vergeet k even dan deze 150€ splinternieuw kost (inclusief de beugel e.d.)
 
Volgens mij niet in ons land te bestellen en dat is wel een dingetje voor als je een beroep moet doen op de garantie vindt ik.
 
Volgens mij niet in ons land te bestellen en dat is wel een dingetje voor als je een beroep moet doen op de garantie vindt ik.
Valt reuze mee hoor
Ik heb m via hun eigen site besteld 166usd incl verzenden en alle accesoires..

Als er iets stuk is worden er gewoon vervangende delen opgestuurd, mijn radion chinees kwam met half werkend led board, is gewoon met ups expres een nieuwe voor opgestuurd.. daar kunnen sommige nederlandse bedrijven nog iets van leren
 
D8A7899B-3C33-4EB7-9BC8-F6ED85C70454.jpeg

Deur en ato hangen er ook in, alleen nog een ato reservoir regelen (reefcan18) en een stekkerblok met schakelaars dat ik makkelijk op kan hangen.. aangezien er geen ruimte in het kastje is, en de g2+ NIET wordt geleverd met ato reservoir
 
Mooi bakje en volgens mij klopt de titel niet meer nu;)
 
Terug
Bovenaan