mini-fred
Well-known member
Je kan dan beter hun hele sponsor deel op reef2reef lezen
En ze zijn goedkoper op hun eigen website
https://noopsychereeflight.myshopif...t?shpxid=1e4b3f3a-4729-4f91-a0d7-28803bc210cd
Je kan dan beter hun hele sponsor deel op reef2reef lezen
Doser en food tube boven de inlaat van de opvoer pomp..
Sochtends ontdooien, magneet roerder in een vaatje..
Doser pompt het van het ontdooi vaatje in de tube.. opvoer verspreid het door de bak
Is dat niet heel snel want als ik in de ochtend wat over heb laat ik het soms ook tot 15.00 staan en voer dan de rest.Diepvriesvoer bederft na 15 minuten als je niet koelt
Yuup deze s officieeeeel van de vrouw..allereerst , ik wist niet dat jij een 2de bak had 😊
Maar diepvries ontdooien en dan heel de dag mee voeren , gaat dat wel goed ?
Diepvriesvoer bederft na 15 minuten als je niet koelt .
Nu? Diepvries artemia en mysis van aquadip die kilo blokkenWelk diepvriesvoer gebruik je als ik vragen mag?
Voer hier met de grote bak mee dus ontdooi vaak een groot stuk en voer k over beide bakken gedurende de dagBeide geef ik ook maar dan uit blisters maar ja ik gebruik 1 blokje per dag.
Jij bent niet te stoppen met veranderen 😊Bekijk bijlage 377455
Nieuwe zeepaardjes bak
Hij gaat hem voor een maand of 4 laten draaien en dan mag ik hem voor een mooi prijsje overnemenJij bent niet te stoppen met veranderen 😊
oh daarom dat je al over de al wel 7 jaar oude bak begon .... 😊Hij gaat hem voor een maand of 4 laten draaien en dan mag ik hem voor een mooi prijsje overnemen😉
Deze blijft ook voorlopig wel ff😂Hij gaat hem voor een maand of 4 laten draaien en dan mag ik hem voor een mooi prijsje overnemen😉
Anders….Is die led beter of vergelijkbaar met die van AI?
Valt reuze mee hoorVolgens mij niet in ons land te bestellen en dat is wel een dingetje voor als je een beroep moet doen op de garantie vindt ik.
Eyyy je heb gelijk dat s 200 geworden😂Mooi bakje en volgens mij klopt de titel niet meer nu😉
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.