nou bij deze dan
🙂
Mr. Heros word erg flink en dik, dominantste van de bak maar alles binnen de perken gelukkig.
Mrs. Heros
Mr & Mrs. Heros samen, of het een echt koppel is? betwijfel het, ze kunnen gelukkig wel goed samen.
1 van de Guianacara, zeer lastig op de foto te krijgen.
van de 8 stuks heb ik welgeteld 1 koppel die samen optrekt... als ik het zo bekijk zit ik met 5m/3v.
Afijn (nog) weinig agressie onderling, af en toe wat gejaag maarja dat hoort erbij.
helaas wel veel last van baardalg (geloof dat t baardalg is). zal ongetwijfeld gekomen zijn door het vele voeren. heb er met een tandenborstel op geboend maar het komt er maar verrekte moeilijk vanaf
🙁
Bak zelf staat er eigenlijk nog bij als de vorige foto´s. vind de bak toch te donker met dit zand. verlichting is beetje waardeloos ook.
mijn plan om te gaan doen in de nabije toekomst:
alles eruit halen en filterzand erin, dan weer opnieuw inrichten en vissen weer loslaten, geeft mij tevens de mogelijkheid om het hout goed te ontdoen van de alg die erop zit.
tevens wil ik dan meteen 2x 120cm amazone JBM led in gebruik nemen, moet alleen nog even kijken hoe ik dat moet ophangen.