Robbie521
Well-known member
- Lid geworden
- 2 februari 2014
Zoals ik ook al heb laten weten heb ik diverse bakken gehad vroeger. mijn grootste was toen een vision 450. Na een tijd te kort heb ik alles verkocht en een tijd aquarium loos door geleefd.
Ik ben 2 jaar geleden begonnen met een juweel record 600 Maar wou een tijdje geleden toch groter. Vrijdag een rio 125 opgehaald, en van deze bak hieronder een foto album.
Ik ben er achter gekomen dat je met dropbox hier geen links kan plaatsen voor een foto. Iemand enig idee met welk programma ik dit kan heb een mac.
Maar hieronder een aantal foto's van hoever ik nu ben.
Het bakkje binnen er op zijn plek gezet met de achterwand er los in.
Achterwand aan het lijmen
De achterwand vast gelijmt u alleen nog de stukken op de pomp drogen
De achterwand die erin zit is van back to nature. de red gneiss serie.
De bodem die in de bak komt is grind van 1-2 mm donker met daaronder een voedingsbodem van hs aquarium.
in de bak komen ook nog lava stenen. hier wil ik eigenlijk ook een terras mee gaan maken in samenwerking met de overgebleven stukken achterwand.
Ik ben 2 jaar geleden begonnen met een juweel record 600 Maar wou een tijdje geleden toch groter. Vrijdag een rio 125 opgehaald, en van deze bak hieronder een foto album.
Ik ben er achter gekomen dat je met dropbox hier geen links kan plaatsen voor een foto. Iemand enig idee met welk programma ik dit kan heb een mac.
Maar hieronder een aantal foto's van hoever ik nu ben.
Het bakkje binnen er op zijn plek gezet met de achterwand er los in.
Achterwand aan het lijmen
De achterwand vast gelijmt u alleen nog de stukken op de pomp drogen
De achterwand die erin zit is van back to nature. de red gneiss serie.
De bodem die in de bak komt is grind van 1-2 mm donker met daaronder een voedingsbodem van hs aquarium.
in de bak komen ook nog lava stenen. hier wil ik eigenlijk ook een terras mee gaan maken in samenwerking met de overgebleven stukken achterwand.