Christine86
Well-known member
Dank je wel! Ik denk er wel aan om 1 van de scholen vissen uit te laten sterven om het zo te zeggen, en dan een mooi koppel te nemen. Maar voorlopig laat ik het zo.
Christine86 zei:Vandaag het wekelijkse onderhouds (snoei) werk gedaan. Gelijk maar de stukken hout omgedraaid, en ik denk dat het er zo wel een stuk beter uit ziet. Het rode plantje rechts is mooi hersteld, en de rode plantjes links heb ik iets meer uit elkaar gezet zodat ze wat meer ruimte hebben om te groeien.
![]()
jessicapilon zei:Christine86 zei:Vandaag het wekelijkse onderhouds (snoei) werk gedaan. Gelijk maar de stukken hout omgedraaid, en ik denk dat het er zo wel een stuk beter uit ziet. Het rode plantje rechts is mooi hersteld, en de rode plantjes links heb ik iets meer uit elkaar gezet zodat ze wat meer ruimte hebben om te groeien.
![]()
Weet je de naam van de plant links achterin ook toevallig??
benvo zei:Plantje links achterin is volgens mij, van een afstand wat moeilijker te zien, een Rotala Rotundifolia, groene vorm.
Groet,
Ben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.