L
lis
Guest
hoi allemaal,
ik heb sinds donderdag mijn aquarium draaiende en het leek mij hoog tijd om een foto album aan te maken, aangezien ik die van vele andere volg en stiekem toch een beetje 'verslaafd' begin te raken aan het forum 😛
mijn rio 240 draait met een eheim professionel 3, de 2073 en er zit een zelfgemaakte achterwand in. de bodem is van de Hornbach, gemengd grind met een korrel van 0,2 tot 0,4 dacht ik.
de planten heb ik besteld op aquaplants online:
- Cabomba aquatica
- Heteranthera zosterifolia (sterrenkruid)
- Hygrophilia polysperma sunset (variant op belgisch groen)
- Ludwigia mullertii
- Rotala rotundifolia
- Cryptocoryne moehlmannii
- Lysimachia nummularia 'aurea'
- Echinodorus magdalenensis
- Nomaphila siamensis parvifolia
- Limnobium laevigatum
- Piluaria globlulifera
- Alternanthera rosanervig
als iemand tips heeft over de planten, snoeien of stekken, hoor ik het uiteraard graag!
ik voeg nu dagelijks easycarbo toe en wekelijks profito.
er zitten uiteraard nog geen bewoners in, ik heb alleen nog van mijn vorige aquarium 2 corydoras julii en 4 marmer bijlzalmen zitten die uiteraard allebei uitgebreid gaan worden.
nog hele jonge plantjes, nog even wachten tot het een oerwoud wordt..
groetjes!
ik heb sinds donderdag mijn aquarium draaiende en het leek mij hoog tijd om een foto album aan te maken, aangezien ik die van vele andere volg en stiekem toch een beetje 'verslaafd' begin te raken aan het forum 😛
mijn rio 240 draait met een eheim professionel 3, de 2073 en er zit een zelfgemaakte achterwand in. de bodem is van de Hornbach, gemengd grind met een korrel van 0,2 tot 0,4 dacht ik.
de planten heb ik besteld op aquaplants online:
- Cabomba aquatica
- Heteranthera zosterifolia (sterrenkruid)
- Hygrophilia polysperma sunset (variant op belgisch groen)
- Ludwigia mullertii
- Rotala rotundifolia
- Cryptocoryne moehlmannii
- Lysimachia nummularia 'aurea'
- Echinodorus magdalenensis
- Nomaphila siamensis parvifolia
- Limnobium laevigatum
- Piluaria globlulifera
- Alternanthera rosanervig
als iemand tips heeft over de planten, snoeien of stekken, hoor ik het uiteraard graag!
ik voeg nu dagelijks easycarbo toe en wekelijks profito.
er zitten uiteraard nog geen bewoners in, ik heb alleen nog van mijn vorige aquarium 2 corydoras julii en 4 marmer bijlzalmen zitten die uiteraard allebei uitgebreid gaan worden.
nog hele jonge plantjes, nog even wachten tot het een oerwoud wordt..
groetjes!