M
Ronald V zei:Moet je eigenlijk een mannetje en een vrouwtje hebben, voor de Corydoras tot het leggen van eieren overgaan?
Een forumlid beschreef hier eens dat hij heeft meegemaakt hoe twee vrouwelijke maanvissen samen eitjes gingen afzetten en dat zonder bijzijn van een man. Lijkt dus zeker niet onmogelijk.lis zei:ik denk het wel.. aan de andere kant, vogels leggen af en toe ook een ei zonder dat daar een mannetje bij is. natuurlijk niet bevrucht. iemand die het weet?
Leuke optie denk ik!Jones zei:Voor de kleur misschien een groep Tateurndina ocellicauda?
Als ik het me goed herinner zitten deze schitterende visjes er in hun herkomstgebied lekker warmpjes bij. Daarom kan ik ze helaas niet houden, want ik heb alleen koele bakken. 🙁 Maar ooit... 🙂Mascha&Ivo zei:Leuke optie denk ik!Jones zei:Voor de kleur misschien een groep Tateurndina ocellicauda?
Tenminste, graadje of 24 kunnen deze (jaarrond, plus evt. wat opwarming tijdens onze zomer) wel hebben, toch? Veel lager zou ik met de bijltjes en diamantzalmpjes niet gaan zitten namelijk.
~ Ivo
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.