RIO 240 van paulusdeboskabouter


Na de zomervakantie was het weer nodig tijd voor een snoeibeurt en schoonmaak actie.
Ik ontdekte ook nog te laat dat mijn CO2 fles leeg was en daardoor ineens een flinke uitbraak van baardalg… maar goed het meeste is weer verwijderd en nu maar hopen dat de balans zich weer snel hersteld.
Hierbij een plaatje van de bak in het avondlicht.
6E1BC67A-2318-4F22-97B0-8E719F06EB57.jpeg
 
Heb net je filmpje bekeken en ik vond het heerlijk om naar te kijken. Heel erg rustgevend. Complimenten! Hoop dat je een goede vakantie gehad hebt. En tof dat we ervan mogen meegenieten. Leuk dat je het post!
 
Heb net je filmpje bekeken en ik vond het heerlijk om naar te kijken. Heel erg rustgevend. Complimenten! Hoop dat je een goede vakantie gehad hebt. En tof dat we ervan mogen meegenieten. Leuk dat je het post!
Dankjewel! Vakantie was heerlijk. We waren met ons gezin naar Spanje. Wel warm maar dat mocht de pret niet drukken.
 
Foto update:

Bekijk bijlage 349994
Na een periode wat gerommeld te hebben met mijn nitraat en fosfaat verhouding is de bak na wat aanpassingen nu weer goed aan het herstellen.
Jeetje, hoe doe je dat toch? Bij jou staat het zo geweldig in tegenstelling tot mijn gesukkel, ellende. Echt een meesterwerk!
 
Jeetje, hoe doe je dat toch? Bij jou staat het zo geweldig in tegenstelling tot mijn gesukkel, ellende. Echt een meesterwerk!
Nou hier ook met vallen en opstaan hoor. Veel hulp hier op het forum en dankzij al die adviezen gaat het nu de goede kant op.
 
Van de week twee nieuwe bewoners in het aquarium geplaatst, een koppeltje goerami’s.
Vanavond, van de meeste bewoners, geprobeerd om wat scherpe foto’s te maken met mijn ‘echte’ fotocamera.
Het blijft een uitdaging maar deze zijn het beste gelukt (van meer dan honderd pogingen 😂):

4F8AB674-21F5-45F1-AE9D-08D83429E0A9.jpeg


FFE802C4-445C-4213-B464-4246FA24545C.jpeg

A8B5D5F7-B156-4834-AE1D-6651C3DAB783.jpeg

65ADF070-79C3-4EBE-9CD9-2F6C4810BF0B.jpeg

23FF5452-FAB0-48DD-BB5D-5370C9F68FBF.jpeg

En de nieuwe bewoners:
D0E36A2C-3182-4654-B7C3-56F22749BA17.jpeg

8C1380C9-DB55-4C01-AAC9-6144AA393D95.jpeg
 
Laatst bewerkt:
ziet er goed uit, ik dat je kardinaaltetra;s hebt en garnaaltjes, ik dacht juist ergens te lezen dat dat geen combinatie is, maar te zien bij jou gaat dat prima, welke garnaaltjes zijn dit?
wil deze combinatie ook graag.
 
Hier scheurden de kardinaaltetra's collectief levende garnalen in stukken om ze op te kunnen eten, de tetra's werkten dus echt samen om ze tot hapklare brokken te verwerken
 
Krijg gelijk een Jurassic Park met Raptors als beeld voor me......hier ook gewoon Neocaridina met Kardinalen die naast elkaar leven zonder problemen.....
Kwestie van opvoeden..:LOL:
 
Leuk om weer eens vuurneons te zien. Zijn ze niet schuw bij jou met zoveel licht?
 
Helaas ga ik stoppen met de aquariumhobby.
Ivm een geplande verhuizing gaan mijn aquariums voorlopig de deur uit.
Iedereen bedankt voor de hulp bij mijn aquarium vragen en heel veel plezier met de hobby.
Wie weet zie ik jullie in de toekomst hier weer met een mooi nieuw aquarium.
 
Helaas ga ik stoppen met de aquariumhobby.
Ivm een geplande verhuizing gaan mijn aquariums voorlopig de deur uit.
Iedereen bedankt voor de hulp bij mijn aquarium vragen en heel veel plezier met de hobby.
Wie weet zie ik jullie in de toekomst hier weer met een mooi nieuw aquarium.
Gebeurt me tegenwoordig toch best vaak dat ik een nieuwe topic tegen kom gigantisch mooie dingen zie en vervolgens lees ik ga stoppen 😂 wil ik zn positief berichtje schrijven over hoe gigantisch mooi de kleuren zijn maar het is een beetje mosterd na de maaltijd 😂 misschien ben ik nog net optijd om het te benoemen 😊 wat jammer dat je stopt! Je hebt een hele mooie tijd gehad met je bak volgens mij. Welverdiende vakantie en weer ruimte voor iets nieuws! Hoop dat alles soepeltjes gaat verlopen. Jij ook heel erg bedankt! Ben benieuwd wat ik nog allemaal terug van je ga lezen 😀
 
Wat jammer om dit mooie aquarium te zien gaan.
Het gaat je goed en je weet maar nooit wat de toekomst brengt.
Het zit toch in je bloed. ;-)
 

Terug
Bovenaan