Wat is er nieuw

Rio 300 van Amber de Beer

• Onderwerp starter Onderwerp starter Amber de Beer
  • Startdatum Startdatum
Dankje! Hier een overzichtsfotos (die gemaakt is met mijn telefoon dus slechte kwaliteit sorry)
Ik ga binnenkort zowat alles verplaatsen, het is nu maar een zooitje. Drijfplanten moeten weer even bijgroeien, daar hebben ze meestal maar een week voor nodig om de helft van het oppervlakte in beslag te nemen.
360.jpg
360.jpg

Ik heb 1x nature, 1x colour en 2x daylight. (Volgorde van achter naar voren) lampen gaan aan om 12.00 tot 22.00, als je dat bedoeod met schakelen?

Ik heb vandaag van 14.00 tot 22.00 de inrichting veranderd. Alleen pauze om te eten. Dit is het resultaat:
360.jpg
360.jpg
360.jpg
360.jpg

Van deze kant zien wij het aquarium altijd
360.jpg

Ik hoop dat de planten snel groeien ja haha.
Er zitten kleibolletjes bij de wortels, 1x per week voeg ik profito toe en elke dag easycarbo.

Deze foto is alweer van een tijdje geleden, heel veel is er verder niet meer aan veranderd. Alleen sommige planten staan er beter bij of heb ik een heel klein beetje verplaatst/bijgesnoeid.
G92D_AwjKXQTGPYuN7fO_4MHIzqU_nq_.jpegDSC_1716 by amberdebeer, on Flickr
Ook even nieuwe foto's gemaakt van een aantal bettavrouwen (De rest wilde nog niet zo, zodra ze ik ze wel op de foto heb, zal ik die hier plaatsen)
G92D_AwjKXQTGPYuN7fO_4MHIzqU_nq_.jpegDSC_0207A by amberdebeer, on Flickr
G92D_AwjKXQTGPYuN7fO_4MHIzqU_nq_.jpegDSC_0446A by amberdebeer, on Flickr
G92D_AwjKXQTGPYuN7fO_4MHIzqU_nq_.jpegDSC_0269A by amberdebeer, on Flickr
G92D_AwjKXQTGPYuN7fO_4MHIzqU_nq_.jpegDSC_0203A by amberdebeer, on Flickr

De algen beginnen weg te gaan, planten beginnen goed te groeien. Met de vissen gaat het nog steeds niet echt goed. Elke keer opnieuw denk ik van de problemen af te zijn om vervolgens weer opnieuw dode of zieke vissen aan te treffen. Van de corydoras Delphax is er nog 1 over en kardinaal tetras sterven ook regelmatig..

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan