Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dankje! Hier een overzichtsfotos (die gemaakt is met mijn telefoon dus slechte kwaliteit sorry)
Ik ga binnenkort zowat alles verplaatsen, het is nu maar een zooitje. Drijfplanten moeten weer even bijgroeien, daar hebben ze meestal maar een week voor nodig om de helft van het oppervlakte in beslag te nemen.
Deze foto is alweer van een tijdje geleden, heel veel is er verder niet meer aan veranderd. Alleen sommige planten staan er beter bij of heb ik een heel klein beetje verplaatst/bijgesnoeid. DSC_1716 by amberdebeer, on Flickr
Ook even nieuwe foto's gemaakt van een aantal bettavrouwen (De rest wilde nog niet zo, zodra ze ik ze wel op de foto heb, zal ik die hier plaatsen) DSC_0207A by amberdebeer, on Flickr DSC_0446A by amberdebeer, on Flickr DSC_0269A by amberdebeer, on Flickr DSC_0203A by amberdebeer, on Flickr
De algen beginnen weg te gaan, planten beginnen goed te groeien. Met de vissen gaat het nog steeds niet echt goed. Elke keer opnieuw denk ik van de problemen af te zijn om vervolgens weer opnieuw dode of zieke vissen aan te treffen. Van de corydoras Delphax is er nog 1 over en kardinaal tetras sterven ook regelmatig..