Wat is er nieuw

Rio180 van DdV

Staat er weer keurig bij!

Is dit dezelfde bak joh! Wat een beetje snoeien inderdaad wel niet kan doen :thumbs:

Bedankt! 🙂

Ja, de Vallisneria heb ik er helemaal uitgedaan, die was niet bij te houden. De Alternanthera reineckii vooraan staat nu erg hoog, dat hou ik zo tot ik achteraan een vervanger heb. Daarna kan ik hem inkorten tot op middenplanthoogte. Die Alternanthera reineckii blijft wel erg groen, dus misschien moet ik toch extra ijzer overwegen, maar daarvoor moet ik eerst wat regelmatiger meten dan me op dit moment lukt.

Twee dagen geleden met een kuur Bactopur begonnen, dus ik zet met een bang hart af te wachten wat daar de effecten van zullen zijn op mijn bak. Vanavond toch nog maar eens een fotootje gemaakt van hoe hij er nu bij staat, net na de waterwissel en net voor ik de Bactopur erbij deed. Vandaar het ontbreken van een gele waas 🙂

IMG_20171113_225035421.jpg

Wauw wat een mooie bak is dit, kan er niet anders dan met volle jaloezie naar kijken!

• Leuk
Waarderingen: DdV
Wat een mooie bak!
Hij lijkt zoveel groter dan mijn bak... Grappig om te zien.

• Leuk
Waarderingen: DdV
Wat een mooie bak!
Hij lijkt zoveel groter dan mijn bak... Grappig om te zien.

Inderdaad grappig, ik had eerder foto's bekeken van jouw 100 cm gezelligheid en toen dacht ik dat je zo'n 100cm er echt groot kunt laten uitzien met dat mooie stuk had dat je er hebt ingelegd 🙂 .

Help Users

You haven't joined any rooms.

You haven't joined any rooms.
      Terug
      Bovenaan