MaestroCygni
Well-known member
Als het niet te fel is moet het wel goed komen 😉 Sowieso is pl ook veel minder fel dan led of tl (vooral bij leds is het belangrijk, aangezien ze al hun licht op een bepaalde punt richten).
Als het niet te fel is moet het wel goed komen 😉 Sowieso is pl ook veel minder fel dan led of tl (vooral bij leds is het belangrijk, aangezien ze al hun licht op een bepaalde punt richten).
Misschien wordt dit binnenkort een nieuwe bewoner:
http://www.hobbykwekers.nl/zeewater/item/gramma-loreto-koningsgramma-4
Ja als hij groeit gaat hij een grotere schelp zoeken dus we hebben van de lfs al een paar grotere meegekregen zoals je op de foto kan zien. Hij gaat inderdaad af en toe verhuizen😉. Hij is nu ook nog erg klein en de schelp waarin hij nu huist dus ook. Hij is al wel lekker actief en aan het rotsklimmen.
Misschien wordt dit binnenkort een nieuwe bewoner:
http://www.hobbykwekers.nl/zeewater/item/gramma-loreto-koningsgramma-4
Ik kocht ooit een voor mijn bak en die kostte €28 bij Frits Kuiper.Ja alleen jammer dat ze zo vreselijk duur zijn. Deze kost tussen de 40-50 euro dacht ik.
Ik zal eens aan Jan Willem Kuiper vragen wat ze kosten. Ik zag ze alleen voor die prijs op internet staan.Ik kocht ooit een voor mijn bak en die kostte €28 bij Frits Kuiper.
De heramietkreeft is best dom hij is nog heel klein maar wat doet hij. Hij pakt de grootste schelp als huisje deze krijgt hij denk ik nooit van zijn plaats.
Nou na enkele uren had ie door dat deze te groot was en hij is teruggegaan in de oude schelp😀😀
Hij of zij is niet honkvast. Hij zit weer in de te grote schelp maar is nu wel boven op de steen geklommen ben benieuwd waar die morgen weer in zit.Lijkt me echt een heel leuk schouwspel!
😀Hij of zij is niet honkvast. Hij zit weer in de te grote schelp maar is nu wel boven op de steen geklommen ben benieuwd waar die morgen weer in zit.
Ok, goed dat te weten alvast. In wat voor bak heb je die en heb je ook een FA daarvan?
Oh ja poeh zie het nu pas wel mooi 😀
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.