A
Ard
Guest
Beste lezers,
Na wat speurwerk op het forum, kwam ik nog niets tegen wat er in mijn aquarium is voorgevallen. Een kleine goed beplante bak met wat Rasbora Galaxies, Pangio Kuhlii en garnalen. Ik begon met zo'n 5 White Pearl en zo'n 10 paint red. Ondertussen zijn er al heel wat bijgekomen (wat niet is verorberd door de galaxies
. Nu is er laatst weer een rode dame bevallen en warempel; toen ik goed keek zag ik zowaar wat diep gekleurde blauwe garnaaltjes?! Ik snap niet wat hier gebeurd is? Kan het zijn dat blauw het recessieve gen is geweest of heb ik te maken met mutanten? Wie o wie kan mij uitleggen wat hier gebeurd is?
Groeten,
Ard
Na wat speurwerk op het forum, kwam ik nog niets tegen wat er in mijn aquarium is voorgevallen. Een kleine goed beplante bak met wat Rasbora Galaxies, Pangio Kuhlii en garnalen. Ik begon met zo'n 5 White Pearl en zo'n 10 paint red. Ondertussen zijn er al heel wat bijgekomen (wat niet is verorberd door de galaxies
. Nu is er laatst weer een rode dame bevallen en warempel; toen ik goed keek zag ik zowaar wat diep gekleurde blauwe garnaaltjes?! Ik snap niet wat hier gebeurd is? Kan het zijn dat blauw het recessieve gen is geweest of heb ik te maken met mutanten? Wie o wie kan mij uitleggen wat hier gebeurd is?Groeten,
Ard