Stelling van 21-4-2020: De vissen in ons aquarium kunnen geen natuurlijk gedrag vertonen.


15 cm met nog eens een cm of 10 omdat ze nog over het kweekbakje heen moeten springen. 😜
Dat is dan een sprong van 25cm + het waterniveau staat ook nog een cm of 7 lager wat hij/zij ook nog heeft moeten overbruggen,

:):LOL::ROFLMAO:
 
Dat is dan een sprong van 25cm + het waterniveau staat ook nog een cm of 7 lager wat hij/zij ook nog heeft moeten overbruggen,

:):LOL::ROFLMAO:
Ja precies vandaar ook de gedachten "of ik moet wel heel erg bezopen zijn geweest" die heel erg aannemelijk klinkt als ik zo alle feiten op een rijtje zie 😂

maar ik weet toch echt nog dat ik op dat moment echt zo iets had van huh... Mn babyvisjes waren toch nog niet zó groot geworden. Dat was eerste instantie mn meest logische verklaring.

Mn babyvis was gewoon in 1 halve avond volwassen geworden. Ik herkende de blauwe kleur op de staart ook helemaal niet maarja zo goed kende ik mn guppen ook niet uit mn hoofd.

Ik vond het een vrij vredige conclussie om uiteindelijk maar te denken "het aquarium heeft de gup gemaakt" die is in de bodem geboren, tussen de waterbloemkool

Het zou ook gewoon kunnen dat ik zelf met me grote snavel de gup met een netje over heb gezet tijdens het verplaatsen van de babyguppen zonder het te zien. Dan ben ik gewoon een bezopen ooievaar. Dat klinkt nog wel grappig eigenlijk 😂
 

Terug
Bovenaan