Stevige stellingen


Moet ook een schoortje in,he ./ zo. :D
In de lengte, net als iedere kast, moet er een achterkant in. voor omvallen. :thumbs:
 
Jones zei:
Die stellingen halen vaak juist de stevigheid en stabiliteit uit het gewicht dat je erop zet.

Jij snapt het helemaal, Fabienne. :thumbs:
Door de druk gaan ze vaster staan. :D
 
Ja, ik denk dat ik die gamma stelling pak voor de kleinere baken. Planken vervang door betonplex. En dan een stevige stelling zoek voor de 1,20.
 
Je bent best veel geld kwijt voor een stevige stelling. Als ik jou was zou ik marktplaats goed in de gaten houden, mogelijk komt je iets moois tegen. Ik heb via marktplaats mijn huidige stelling gekocht (Oude winkelstelling). 3 bakken van 1.20m, met alles erop en er aan en stevige stelling voor �150 of �200.
 
Dank voor de tip Ludger. Het enige probleem is, ik heb werkelijk geen verstand van dit soort dingen. Dus als er niet bij staat "kan 500kg per plank dragen". Kan ik dat niet beoordelen of deze al dan niet geschikt is.
 
Dennis_89 zei:
Ja, ik denk dat ik die gamma stelling pak voor de kleinere baken. Planken vervang door betonplex. En dan een stevige stelling zoek voor de 1,20.


Die 1.20 m kan ook op de naaste stelling rusten, leg je daar een 1.20 m plaat extra. kost je misschien 15 euro extra ,bij je betonplex.

hou je 60 cm over.

Ik heb zelf 20 cm ruimte tussen 2 gehouden, ben ik 2 m.
 
Of je koopt een kast,bij leen bakker.

Ym56W73BODaAE1kSW_P6UD1CnMMRkuhL.jpeg

Ook een extra brede en lange plank bij gemaakt.
1.20 m.
 
Ja, die 1,20 staat nou op een grenen dressoir, die kan dat wel hebben.
 
Als hij goed ondersteunt wordt wel.

Staan de pootjes,links en rechts, wil hij toch in de midden doorzakken,op de duur.

Zitten hier ook klosjes onder de staanders.
 
Als hij niet goed wordt ondersteund merk ik het ook :D
Dan krijg ik ook om 3 uur 's nachts drup drup drup
 
Ik heb nog even gekeken op de site van BVA auctions. Er staan verschillende sterke stellingen op. Daar kan geen dressoirtje of gammarekje tegenop. Wat mij betreft: koop liever in een keer wat goeds dan krijg je ook geen drup, druppeltje drup ' s nachts om drie uur.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Die drup ,drup, was een ander 1 m. kastje ,Jos.

Waar de bovenkant van het achterbord uit de spijkers was.
NA 7 jaar.


Deze L .B. kast staat als een huis, al 7 jaar.


Maar ik vind het prima, keuze,s genoeg aangedragen.
Nu is het aan hem.



OK met andere stellingen kan je glasbreuk krijgen.
 
Ik wil ook na 7 jaar geen drup drup drup. :)

Jos Hut zei:
Ik heb nog even gekeken op de site van BVA auctions. Er staan verschillende sterke stellingen op. Daar kan geen dressoirtje of gammarekje tegenop. Wat mij betreft: koop liever in een keer wat goeds dan krijg je ook geen drup, druppeltje drup ' s nachts om drie uur.

Hobbygroet,
Jos Hut

Ik ben er nu even aan het rondneuzen, gelukkig heb ik geen haast dus ik heb alle tijd er rustig over na te denken en opties af te wegen. En ik ben het met je eens, liever meer geld kwijt dan een plens water.
 
Tja, zwart kijken is niet moeilijk,hoor.
Zoiets als, IK koop een nieuwe auto, en wil er geen deuken in.

1 oplossing, nooit in rjden, dan gebeurt het niet.

Dan ga je water verversen, vrgeet je de kraan op tijd dicht draaien.
loopt het water langs de muur,in het trappenhuis.
Niet hard, mar wel teveel.

Kan gebeuren,in 13 jaar aquarium houden.
 
Puntje onderhoud, Bertus.....
 
Jaja, elke morgen uitstroom bezien,van de filters, helemaal met komkommer.
Restant wordt opgezogen, zet slijm af in de buis, dan steeds minder water.

Dan even doorragen, en weer gaan.

O, was geen onder houd,was water verversen.
 
Is me niet eerder gebeurd hoor, is gelukkig goed afgelopen nitriet zal bij volgende verversing wel weg zijn. Heb ik weer mee geleerd.
 
Jj bent ook nog geen 13 jaar bezig,he.

Zeg nou ,nooit,nooit.
Je kan het eerder hebben dan de 100.000.
 
Nee, 11 :) Wel niet zo serieus als nu, maar toch.

En ik had het niet over je kastje, je begon over mijn filter.
 
Is goed, ik stop hier. wordt steeds gekker.
 
Het is natuurlijk wel leuk om als je je stelling hebt er even een fotootje van te plaatsen.

Hobbygroet,
Jos Hut
 
Ja, ik moet geloof ik een heleboel foto's maken en plaatsen. De enige foto's van mij staan in het smoelenboek.
 
Lijkt overtoom wel.

Nou, zo ik zie,zijn ze bij de Gamma sterker.

Mr ,ja, is jouw keuze.


Deze zijn daar echt niet op berekent.
 
Ben net door meneer van de gamma verteld dat hij het niet te adviseren vindt, ik moet ergens vanuit gaan he.
 
Kijk even naar het profiel en staanders.

2 x zo sterk.
 
Hoeveel liter is dat? :O
 
Nou, neem dan de Overtoom.
Kom je er vanzelf wel achter.

240 l en240 l.
lus bakken onder op.

Zou ik je het aanraden, als ik zou weten ,dat het niet sterk is?
 
Je maakt me weer aan het twijfelen Bertus. ;)
 
Moet je niet doen.

Gamma is voor zwaar werk.

Kijk naar de verschillen, en de prijs.

25 euro - 130 euro.

Overtoom zijn lichter, is voor een emmer .
 
Jij weifelt, had ik er al 4 gehaald.
 
Ja dat snap ik. Ik stond in de Gamma hoor, en meneer zegt, deze kunnen maar 175 per plank en die van Manutan 250 per plank. En jij zegt het tegenovergestelde. Vind je het gek dat ik dan in de war raak. Ik heb er zelf geen verstand van.
 
175 per plank. Die ga je toch verandern? Kan er toch meer op.

Manutan 250? an me hoela. ja ,zo duurder,logisch, zou ik ook zeggen.met 130 euro.

Wakkr worden, het zonnitje is al op.
 
Ja, maar het lag aan frame zei die, die is er niet op gemaakt. Klonk logisch toch. Ik denk nou, laat ik maar niet eigenwijs zijn dan.
 

Terug
Bovenaan