mini-fred
Well-known member
Allen, 1 vraag..
War is nu de stilste luchtpomp?
Ik zoek tussen 100 en 200lph opbrengst.
Mijn dank s enorm!
War is nu de stilste luchtpomp?
Ik zoek tussen 100 en 200lph opbrengst.
Mijn dank s enorm!
Helemaal geen aquarium is nog stiller want voor je het weet hoor je de afschuimer ookEentje die uitstaat zal het stilste zijn.... Zelf een aquaforte v-20, hoor je die, ja maar voor mij niet hinderlijk.
Nitto wordt aangeraden maar daar betaal je ook voor de stilte.

Voor mijn zoutbak... daar doe ik ozon injecteren in de afschuimer.. echter is de trek van mijn schuimer op de ozon poort niet voldoende sterk, en eil weleens dicht kalken..Misschien een overbodige vraag, maar wat is de reden dat je een luchtpomp wilt?
Verder gebruik ik geen luchtpompen, dus kan ik je er geen antwoord op geven.
Heb toch helemaal geen verstand van t forum keerl 🤣🤣https://aquaforum.nl/threads/stille-luchtpomp-met-grote-capaciteit.177768/
Als je bij de zoekfunctie stille luchtpomp intoetst dan kom je topics hierover tegen😉
Eentje die uitstaat zal het stilste zijn.... Zelf een aquaforte v-20, hoor je die, ja maar voor mij niet hinderlijk.
Nitto wordt aangeraden maar daar betaal je ook voor de stilte.
Zeker. Alleen staat deze gewoon 24-7 alrijd aan..Wel handig dat we die horen want bij reinigen of onderhoud vergeet ik anders snel om de boel weer aan te zetten maar in dat geval denk ik heel snel wat is het stil in de kamer.
Ja hier ook 24/7 maar soms leeg ik de beker en dan zet ik hem even uit en dan slaat ie na 10 min weer aan maar voorheen trok ik de stekker er even uit en ja dat vergeet ik dan weer maar dan valt het snel op.Zeker. Alleen staat deze gewoon 24-7 alrijd aan..
Enige wat aan dat systeem periodiek gereinigd moet worden is de venturi op de schuimer
Ik heb begrepen (maar misschien zit ik mis) dat het hier om een zeewaterbak gaat. Welke planten zouden dan geschikt zijn, behalve kelp?Overigens kan je met levende planten ook zuurstof in je bak creëren dmv fotosynthese. Je kan ook eerst een zuurstofmeter kopen om de zuurstofniveaus in je aquarium te monitoren.
Voor zeewater alleen wieren en de mangrove zou wel lukken.Ik heb begrepen (maar misschien zit ik mis) dat het hier om een zeewaterbak gaat. Welke planten zouden dan geschikt zijn, behalve kelp?
Die zijn meer voor de kleinere bakjes en TS heeft denk ik een wat grotere bak.https://www.bol.com/nl/nl/p/tetra-a...H8aQM5RIfMswV97Mf8ubmoDfN1xSjNfhoCl9AQAvD_BwE
dit soort lucht pompen zijn echt stil maar gaan niet lang mee en zijn duur
Binnenkort start er een cursus hoe werkt het forumHeb toch helemaal geen verstand van t forum keerl 🤣🤣
😉Organiseer jij dat dan. Met een bbq erbij ?Binnenkort start er een cursus hoe werkt het forum😉
Ik de cursus en jij de BBQOrganiseer jij dat dan. Met een bbq erbij ?

1200 bruto literDie zijn meer voor de kleinere bakjes en TS heeft denk ik een wat grotere bak.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.