Stromingspomp gevaarlijk voor kleine vissen en garnalen??

Leipeloedje

Member
Lid geworden
4 jul 2020
Leeftijd
29
Hallo allemaal,

Ik ben waarschijnlijk van plan om te gaan kijken voor een extra stromingspompje voor in mijn 250cm bak.Ik heb nu last van een hoek waar het minder doorstroomt en het vuil zich ophoopt.Nu ben ik alleen bang dat het rotortje van het pompje Mischien wel een mijn roodkoppen of corrydorras of garnalen kan gaan beschadigen of ombrengen.Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Alvast bedankt.

AQUAR3LL3

Well-known member
Lid geworden
31 jan 2020
Ik heb alleen nog maar planten door de pomp zien gaan nog geen vissen of garnalen en heb er genoeg die er door passen. Ze zwemmen meestal weg al ze in de buurt komen ze spelen wel vaak tegen de stroming.

jessicapilon

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
12 feb 2011
Leeftijd
54
Ik heb 2 stromingspompjes draaien in de zeewaterbak en bij beide passen garnalen en vooral de kleinere er wel tussendoor. Bij een normaal visje zal dat niet snel gebeuren denk ik.

Koirac

Well-known member
Lid geworden
9 jan 2019
Leeftijd
67
Ik heb weleens een visje moeten bevrijden die aan de zijkant vastzat, daar waar het water wordt aan gezogen. Ik meen dat het ging om een kardinaal

TS
L

Leipeloedje

Member
Lid geworden
4 jul 2020
Leeftijd
29
[SUP]ï[/SUP]
Hallo allemaal,

Ik ben waarschijnlijk van plan om te gaan kijken voor een extra stromingspompje voor in mijn 250cm bak.Ik heb nu last van een hoek waar het minder doorstroomt en het vuil zich ophoopt.Nu ben ik alleen bang dat het rotortje van het pompje Mischien wel een mijn roodkoppen of corrydorras of garnalen kan gaan beschadigen of ombrengen.Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Alvast bedankt.
Allemaal bedankt voor jullie reactie.Ik ga er mijn voordeel mee doen.

Private conversations
Help Users
    Bovenaan