Killerfish
Well-known member
Ik heb momenteel een glasbakje staan met een ledstrip erboven voor verlichting, maar ik wil toch al een redelijke tijd een klein aquarium. Ik heb nu voor niet al te veel geld een 0,5 jaar oude bak gezien, welke ik hopelijk vanavond op kan halen (auto afhankelijk van of ouders thuis zijn). Bij de bak zitten ook een filter en thermostaat, al ga ik de filter niet gebruiken. Ik wil de bak nml gebruiken om cr of cb in te kweken en ik denk dat ik hier beter een sponsfilter/luchtfilter voor kan gebruiken??
Nu heb ik echter nog wel wat vragen: Ik wil deze in gaan richten voor cr en cb garnalen. Is het mogelijk dat als ik de bak met warm water en een spons schoonmaak, om deze te vullen met oud aquariumwater en een ingedraaide sponsfilter, de bak gelijk draaiende heb. Ik wil het water uit mijn 'garnalenbakje' gebruiken waar ook de filter al enige tijd in draait. Plantjes wil ik in eerste instantie uit mijn rekord halen en evt na een tijdje wat bij halen. Is dit mogelijk? Want in feite verander ik alleen de bak
Ik zal zo gauw ik de bak heb foto's plaatsen
Nu heb ik echter nog wel wat vragen: Ik wil deze in gaan richten voor cr en cb garnalen. Is het mogelijk dat als ik de bak met warm water en een spons schoonmaak, om deze te vullen met oud aquariumwater en een ingedraaide sponsfilter, de bak gelijk draaiende heb. Ik wil het water uit mijn 'garnalenbakje' gebruiken waar ook de filter al enige tijd in draait. Plantjes wil ik in eerste instantie uit mijn rekord halen en evt na een tijdje wat bij halen. Is dit mogelijk? Want in feite verander ik alleen de bak
Ik zal zo gauw ik de bak heb foto's plaatsen